Když o sobě píšete v mužském rodě,ale nějaká kurva vás furt oslovuje v ženském,protože si myslí,že když artujete ženy,tak jste jednou z nich
Aka nějaká 25+yo pica me nazvala troskou a tvrdila mi,že se mám nechávat vydírat rodiči,kteří jsou zaostalí,transfobní,afobní a k tomu mě furt kritizují a nutí mě dělat něco co nechci (třeba socializace), než se bránit 👌🏻..bruh,boomer shit..
Jo a myslela si,že je nedospělé postovat userboxes,dělat art, sdílet #blm,nevím co je podle ní dospělé, ale navazet se do nezletilých,o kterých ví picu,je normální 👌🏻👌🏻🤡....
Update pro pridefall,který má začít zítra (nebudu dělat žádný účet, hodně lidí o tom informuje a já spíš sbiram uživatele);
Dozvědělo jsem se,že to je hoax a že to není poprvé,kdy to plánovali.
Nemyslím si,že to je nějaký fake, protože už psali nějakým lidem (psali i někomu ode mě) a dokonce některé lidi doxxli (což je něco jako zjištění IP adresy),ale prý se jim tam ti lidi cpali do chatu a možná na něco klikali,což je hodně pravděpodobné.
Prý byli na discordu,ale ti samozřejmě asi věděli,o co jde,tak jim smazali server a prej maj nějakého hack bota či co,tak nevím, pak šli na další stránku (nepamatuju jméno),tam jim to taky smazali.
Prý se chystají na quotev (což je taková stránka na kvízy a příběhy) a zvažují o wattpadu,ale jelikož jsou ty komunity rozházené,tak by to byl pro ně problém.
Ale stále platí,na ig jděte,jestli se bojíte,na soukromý(pokud mate veřejný účet),neodpovídejte na jakékoliv homofobní zprávy, NEKLIKEJTE na jakékoliv neznámé stránky (většinou jsou to stránky typu bit.ly a další si nepamatuju, nemůžu to najít),hacknou vás.
Všechno. Blokujte. Každý podezřelý homofobni komentář smažte.
Dodávám,že útočí i na straight allies (hetero supportery lgbtq+) a útočili na někoho,kdo nebyl ally, ale i přesto neviděl smysl útočení na lidi kvůli orientaci,což je jako eh wtf.Našlo jsem hromadu těch účtů,čiže je tu zase dám
ČTEŠ
LGBT Problems{cz} ✔
De TodoChoďte mi na 2.díl pls Já jako debil s jinou orientací jde psát problémy komunity do které patří! ⚠DNI (Do not interact aka nediskutuj se mnou),pokud jsi afob/excluder,transfob/ ten,co tvrdí,že jsou jen 2 pohlaví,pan=bi a podobně..Prostě jdi do ****...