'Sen bir zehir olsan bile seni seveceğim... '
Kim Jennie'nin anlatımıyla*
"Bak Jennie bu kötü bir fikir olabilir. "
Gözlerimi devirip önümde oturan Lara'ya baktım.
"Tanrı aşkına sadece okumaya gidiyorum neresi kötü Lara?! "
Diye cırladım. Üniversite okumaya Kore 'ye gidiyorum ve Lara sabahtan beri başımda bunun kötü bir fikir olup olmadığını söylüyordu.
"Senin
iyiliğini düşünüyorum Jennie! "Kıyafetimi katlarken dediği şeyler ile başımı ona çevirdim. "Beni darlayarak mı iyilik ediyorsun? Aksine zamanımı alıyorsun! "
Gözlerini devirip kıyafetlerimi katlamaya devam etti. Bende önüme dönüp işime devam ettim. Birkaç saat sonra herşey tamamdı. Ailemle vedalaşıp uçağıma bindim. Kore'de zaten bir evim vardı. Şuan ise oraya mimarlık okumaya gidiyorum. Tanrım umarım herşey iyi olur.
Kim Taehyung'un anlatımıyla*
"Lalisa tamam anladık. Arkadaşın geliyor. Sevgilim lütfen sus artık. "
Jungkook sevgilisi Lalisa'yı buraya getirmişti . O da arkadaşının buraya taşındığını ve onu pis işlerimize karıştırmamamız gerektiğini anlatıyordu.
"Jisoo unni sen birşey de bari."
Jisoo ona doğru dönüp eliyle tamam işareti yaptı.
"Birşey."
Lalisa kusar gibi yaptı. Biz onun haline gülerken Roseanne'nin telefonu çaldı. Jimin'in yanından kalkıp telefonunu aldı.
"Jennie-yah! "
"... "
"Peki bebeğim biz sizin eve geçiyoruz.
"... "
"Bay bay. "
Telefonu kapatıp bize döndü daha doğrusu bana. "Taetae aynı apartmanda oturuyormuşsunuz da bizi oraya bırakır mısın lütfen? "
Başımı sallayıp oturduğum yerden kalktım. Kızları bizim apartmana götürürken apartmanın önünde bekleyen birini gördüm.
Siktir! Bu kız felaket güzel lan.
Arabayı durdurup kızların inmesini bekledim.
"Tae sen gelmiyor musun? "
Lalisa'ya bakıp arabadan indim. Rose kızı öldürcek gibi sıkıyordu.
"Rosie kalbim ağzımdan çıkacak şimdi kızım bi dur." Diye Reseanne'yi itekledi. Bende arabanın kapısına yaslanmış onları izliyordum.
Kızkarın hepsiyle sarıldıktan sonra bana baktı. Lalisa eksik olmayıp "Nini bu arkadaşımız Taehyung. "
Diye eliyle beni gösterdi. Kız elini uzatıp "Kim Jennie." Dedi.
Elimi uzatıp ellerimizi birleştirdim.
"Kim Taehyung. " Elini çekip "Komşuyuz sanırım." Dedi.
"Evet." Gülümsedi.
Kalbim sakin ol amk.
"Umarım iyi anlaşabiliriz."
Suratıma çarpık bir gülümseme yerleştirip "Umarım." Dedim.
Hadi ama bu kızla çok eğlenecektim.
Helü gays. Yeniyim buralarda. Umarım beğenirsiniz. Tşk.
*314 kelime.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMALI TURTA - taennie
De Todo"Bak Jennie bu kötü bir fikir olabilir. " Gözlerimi devirip önümde oturan Lara'ya baktım. "Tanrı aşkına sadece okumaya gidiyorum neresi kötü Lara?! " Kim Taehyung'ı görmeden önce böyle düşünüyordum ama kararlar değişti ve ben ona aşık oldum. Dikka...