[Zawgyi]
(တစ္ေယာက္တည္းေလ်ွာက္လာမိခဲ့တဲ့လမ္းေတြ..
အဆင္မေျပေလာက္ဘူးထင္ထားခဲ့ေပမယ့္..
အရင္ကထက္ပိုၿပီးခရီးေရာက္ခဲ့တယ္ဆိုတာ..
ေအာင္ျမင္မႈေတြကသက္ေသျပေနခဲ့တယ္ေလ..)#
..
..လြန္ခဲ့တဲ့၅နွစ္ေလာက္ကဒီေနရာမွာမိုးေရထဲငိုေႂကြးခဲ့ဖူးတဲ့ေကာင္ေလးကအခုခ်ိန္မွာလုပ္ငန္းေတြကိုဦးစီးလုပ္ကိုင္ၿပီးေတာ့ရင့္က်က္လာခဲ့ၿပီေလ...အခ်ိန္ေတြဟာလည္းေျပာင္းလဲလာခဲ့သလိုခံစားခ်က္ေတြဟာလည္းအနယ္ထိုင္သြားခဲ့ၿပီ...အရင္ကလိုဒီေဒသကိုဘယ္ေတာ့မွေျခမခ်ေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြဟာလည္း..အခုေတာ့ဘာမွအေရးမပါလွတဲ့ခပ္ေပါေပါအေတြးတစ္ခုသာသာပဲက်န္ရစ္ေနခဲ့ေတာ့တယ္...
"အက္ို..ကြၽန္ေတာ္ဒီေနရာေလးကိုသေဘာက်တယ္..
သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ခင္ဗ်ားလဲရွိမေနဘူးေလ..
The endဆိုတဲ့စာတန္းမထိုးခင္..
အဆံုးသတ္လိုက္ရတဲ့ပံုျပင္ေလးအတြက္..
မ်က္ရည္လက္က်န္ဆိုတာလည္းမရွိေတာ့ဘူး..."
..
၅နွစ္ဆိုတဲ့အခ်ိန္ကာလတစ္ခုကခင္ဗ်ားကိုေမ့နိုင္ဖို႔အတြက္လံုေလာက္ခဲ့ၿပီေလ..အဲ့ဒီလိုေမ့နိုင္ဖို႔အတြက္လည္းနာက်င္မႈေတြကိုေသသပ္လွပစြာခ်န္ရစ္ေပးခဲ့တဲ့..သိပ္ေတာ္လြန္းတဲ့အကို႔ေက်းဇူးေတြေၾကာင့္ပဲေလ...
သတိမရဘူးလို႔ေျပာရင္လိမ္ရာက်မွာေပါ့..
အခ်စ္ဦးဆိုတာေမ့ေပ်ာက္နိုင္ရိုးမရွိဘူးေလ..
ဒါေပမယ့္ျပန္လိုခ်င္လားဆိုရင္ေတာ့..
ဟင့္အင္း...မလိုအပ္ေတာ့ဘူး...
ခင္ဗ်ားသိပ္ေတာ္လြန္းတယ္အကို..
ကြၽန္ေတာ္အခုဘယ္သူ႔က္ိုမွထပ္ခ်စ္လို႔မရေတာ့ေအာင္ကိုအကိုကသင္ေပးသြားခဲ့လို႔...
..
..
..
ဒီနွစ္ေတြအတြင္းမွာကြၽန္ေတာ္အမ်ားႀကီးေျပာင္းလဲလာခဲ့တယ္လို႔အေမကေျပာတယ္..
..
..
မိုးေရထဲမွာပဲဆံုခဲ့တဲ့ဖူးစာကိုမိုးေရထဲမွာပဲဖ်က္ခဲ့တယ္ေနာ္..
အခုထိေတာင္မျဖစ္နိုင္မွန္းသိေပမယ့္..
အကို႔ကိုေနာက္တစ္ခါျငင္းခြင့္ရျခင္မိပါရဲ႕ေလ..
ဘာရယ္မဟုက္ေပမယ့္..
မာနလက္က်န္ေလးနဲ႔အတၲေသးေသးေလးတစ္ခုက..
အကို႔ကိုကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ပဲျပန္ခံစားေစခ်င္တယ္တဲ့..
သိပ္မရီရတဲ့ဟာသဆိုေပမယ့္လည္း..
အကယ္၍ေနာက္တစ္ခါမ်ားကြၽန္ေတာ္တ္ို႔ျပန္ဆံုတဲ့အခါ..
မိုး႐ြာေစခ်င္ပါတယ္..
..
..
ရုတ္တရက္ဆိုသလိုမိုးဖြားေလးေတြက်လာလို႔ထျပန္ရန္ျပင္လိုက္ေတာ့..အေနာက္နားဆီကၾကားလိုက္ရတဲ့အသံေၾကာင့္အံ့ၾသလာမိျပန္သည္..အင္း..ဆုေတာင္းေတြဟာလည္းအကိုမရွိေတာ့မွပိုၿပီးျပည့္လာပါလား...
..
..
"အခုခ်ိန္ထိေရျပင္ႀကီးကိုေငးၾကည့္ေနရတာသေဘာက်ေနတုန္းလား..."
အေနာက္လွည့္အၾကည့္မွာအေနာက္တိုင္းဝတ္စံုနဲ႔ေသသပ္စြာဝတ္စားထားတဲ့အကိုကတစ္ခ်ိန္ကကြၽန္ေတာ္Angleလို႔ထင္ခဲ့ဖူးတဲ့devilေလးျဖစ္ေနခဲ့တယ္ဆိုေတာ့အနည္းငယ္ေတာ့အံ့ၾသသြားမိတာအမွန္ပင္...
နႈတ္ဆိတ္ေနသည့္ကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ထင္ပါရဲ႕..
"စိတ္ညစ္စရာမ်ားရွိေနလို႔လား..ကိုယ္ဒီကိုမေန႔ကမွျပန္ေရာက္တာေလ...မင္းအေၾကာင္းေတြအမ်ားႀကီးၾကားခဲ့ရပါတယ္..ငယ္ငယ္႐ြယ္႐ြယ္နဲ႔လုပ္ငန္းအမ်ားႀကီးကိုဦးစီးလုပ္ကိုင္ေနတဲ့Ceoေလးကဘယ္ေလာက္ေတာ္ေၾကာင္းေတြေပါ့...မင္းကိုလာလည္းေတြ႕ခ်င္တယ္...ေတြ႕လဲမေတြ႕ရဲခဲ့ဘူးျဖစ္ေနတာနဲ႔ဒီေနရာေလးကိုထြက္လာခဲ့မိတာ.."
"ဒီေနရာမွာကြၽန္ေတာ္ရွိေနလိမ့္မယ္လို႔ေတာ့အကိုမထင္ထားခဲ့ဘူးမဟုက္လား...စိတ္ညစ္စရာေတာ့မရွိပါဘူးေလ...ဒီအတိုင္းျဖတ္သြားရင္းနဲ႔ခနထိုင္ျဖစ္သြားတာ.."
"ေအာ္...မင္းကေရျပင္က်ယ္ကိုေငးေနရရင္စိတ္ၿငိမ္တတ္တာကိုယ္အမွတ္ရမိသြားလို႔ .စိတ္ညစ္စရာမ်ားရွိေနမလားလို႔ပါ.."
အတိတ္ဆိုးကရုန္းထြက္လာတဲ့ကြၽန္ေတာ္ကအရင္ကအေၾကာင္းေတြကိုသူ႔ဆီမွျပန္မၾကားလိုေတာ့၍...
"အင္း..အကိုတို႔လက္မထပ္ၾကေသးဘူးလား.."
"လက္မထပ္ခ်င္ေသးပါဘူး...ကိုယ္လဲလြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနခ်င္ေသးတယ္ေလ.."
"ေအာ္.."
...
...
..
တစ္ဖန္ျပန္လည္တိတ္ဆိတ္သြားတဲ့အေျခအေနကိုစတင္ၿဖိဳခြဲလိုက္သည္ကလည္းအကိုပါပဲ..
"ကေလးေရာ..ခ်စ္ရမယ့္သူေတြ႕ေနၿပီလား.."
"အဟြန္း...ေတာ္ပါၿပီဗ်ာ...တိုက္ဆိုင္လြန္းလို႔ခနခနဖတ္ျဖစ္မိတဲ့ဆရာမဂ်ဴ းရဲ႕အမွတ္တရဆိုတဲ့စာအုပ္ထဲကအႀကိဳက္ဆံုးစာသားကိုပဲျပန္ေျပာရလိမ့္မယ္ထင္တယ္...တစ္ေယာက္နဲ႔တင္လံုေလာက္ေနပါၿပီအကို..အခ်စ္ေတြအိမ္ေထာင္ေရးေတြကိုစိတ္ကုန္လြန္းလို႔..မခနဲ႔စမ္းပါနဲ႔..."
ကြၽန္ေတာ့္အေျပာေၾကာင့္ေခါင္းငိုက္စိုက္က်သြားတဲ့အကိုက..
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ယံငယ္..ကိုယ့္ကိုသိပ္မုန္းေနခဲ့မွာပဲေနာ္.."
အဖ်ားခတ္မွာတုန္ရီသြားတဲ့အကို႔အသံကိုလြန္ခဲ့တဲ့၅နွစ္ေလာက္ကသာဆိုသနားမိမွာမွန္ေပမယ့္..အခုကမတူေတာ့ဘူးေလ..အင္း..ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့တစ္ခါေသဖူးေတာ့ပ်ဥ္ဖိုးနားလည္ဆိုသလိုမ်ိဳးေပါ့...
..
..
"လူတိုင္းကိုခ်စ္ေပးေနရတာနဲ႔တင္အခ်ိန္ေတြကုန္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္..ဘယ္သူ႔ကိုမွမုန္းဖို႔အခ်ိန္မရွိပါဘူးေလ.."
.
.
"ဒါဆိုကိုယ့္ကိုမမုန္းဘူးမဟုက္လား...ကိုယ္မင္းဆီျပန္လာလို႔ရနိုင္မလား..ဒီနွစ္ေတြမွာကိုယ္သိလာခဲ့တာကကိုယ္တစ္ကယ္ခ်စ္တာမင္းတစ္ေယာက္ထဲရွိတယ္ဆိုတာပဲ..."
..
..
ကြၽန္ေတာ္ေျပာသားပဲ..အကိုမရွိေတာ့ထဲကဆုေတာင္းေတြဟာအလိုလိုျပည့္လာတတ္တယ္လို႔ေလ..
"အခုခ်ိန္မွာအဲ့စကားေတြေျပာမေနသင့္ေတာ့ပါဘူးေလ..ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာခင္ဗ်ားေပးခဲ့တဲ့ဒဏ္ရာေတြကထင္ထားတာထက္ပိုၿပီးနက္ရွိုင္းေနခဲ့ပါတယ္..ဘဝထဲကိုဘယ္သူ႔ကိုမွထပ္မဝင္ေစခ်င္ေတာ့သလို...နွလံုးသားကလည္းဘယ္သူ႔ကိုမွလက္မခံနိုင္ေတာ့ဘူး..အဲ့ဒီလူဟာအကိုျဖစ္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာင္မွေပါ့...ဒါေတြထားလိုက္ပါ..အကို႔မိန္းခေလးနဲ႔ပဲအဆင္ေျပေအာင္ေန...အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိဘဲထားခဲ့ခံရဖူးတဲ့ခံစားခ်က္ကိုေကာင္းေကာင္းႀကီးနားလည္တာမို႔..တျခားသူေတြကိုထပ္ၿပီးမခံစားေစခ်င္ဘူး..."
"ဘာလို႔လဲ...အရင္တုန္းကမင္းကိုယ့္ကိုသိပ္ခ်စ္ခဲ့တာပဲမဟုက္လား...ကိုယ္ဘာလုပ္လုပ္မင္းခြင့္လႊတ္ေပးခဲ့တယ္ေလ..သူမနဲ႔တြဲေနရင္ေတာင္မင္းလက္ခံေပးပါ့မယ္ဆို..ကိုယ္ထင္ထားတာကကိုယ္ျပန္လာခဲ့ရင္မင္းကအရင္အတိုင္းကိုယ့္ကိုဆီးႀကိဳမယ္..အဲ့ဒီ့ေနရာမွာပဲအရင္အတိုင္းရွိေနအံုးမယ္လို႔ထင္ထားခဲ့တာ..."