Shoto jest młodym chłopakiem który ma swój zespół,gra on na gitarze oraz jest głównym wokalistą,zespół składa się z Denkiego,chłopaka który grał na basie,jego dziewczyna Jirou (nikt nie wie jak Denki ją zdobył) również grała w zespole na klawiszach oraz Miny Aishido grającej na perkusji,a no i Pewnego chłopaka z innej klasy,Shinso,był on dźwiękowcem zespołu i zajmował się wszystkim co związane ze stroną techniczną.Zespół nie był popularny ale stawał się powoli lekko rozpoznawalny bliska znajoma Shoto,Yaorozu momo pochodząca z bardzo bogatej rodziny zgodziła się wynająć jeden z jej domów na przedmieściach na próby zespołu,dom ten nazwać można ,,domem ekipy" instrumenty znajdowały się w garażu gdzie odbywały się próby a na górze domu znajdował się nie durzy salon z jadalnią gdzie znajdował się kominek i kuchnia oddzielona od salonu pół ścianką pod która stała lekko burgundowa sofa na 4 osoby a na przeciwko niej durzy telewizor i stolik oraz zestaw głośników i dywan,wszędzie były porozrzucane pudełka po pizzy i brudne skarpety jak możecie się domyślić była to sprawka Denkiego i Miny... każdy miał swój pokój chociaż nie nocowali tu zbyt często bo z akademików mieli bliżej do Akademi UA.Ich życie tak się toczyło...ale był jeden problem...Nie mieli drugiego głosu w zespole bez którego na pewno nie odniosą sukcesu,Todoroki od kilku dni myślał nad wywieszeniem ogłoszenia,głównie w deszczowe dni rozmyślał nad tym głosem...tym idealnym...słodkim,ciepłym,z jakimś bólem w środku,lekko kobiecym ale i męskim...idealnym pod każdym względem,ta osoba została by jego muzą,jego ukochaną ale czy ją znajdzie? Czy zwykłe ogłoszenie w tym pomoże? Nie...nie to tak to nie zadziała to musi być przeznaczenie ale kiedy Todoroki-kun się o tym przekona? Czy znajdzie muzę i jak to zrobie i jak ją w sobie rozkocha?A może wcale nie będzie musiał? Może to ona go pokocha.Ale czy to będzie ona? Może okaże się że jego muza będzie mężczyzną? Może będzie żywił uczucia do chłopaka? Będzie...GEJEM?!!!?
Zapraszam was do przeczytanie mojej opowieści a może wam się spodoba? *Łapcie na dole plan góry domu (sam robiłam)*
Jakiś obrazek tu macie ładny XD~
PRZEKONAJMY SIĘ CZY SIĘ WAM SPODOBA
💗!💗
CZYTASZ
Music Love PL | TodoDeku❤️💚
FanfictionMłody Todoroki szuka nowego członka...DO SWOJEGO ZESPOŁU! Czy go znajdzie swoją muzę i czy go pokocha?