A3 merupakan nama bagi satu geng senior paling famous di sekolah yang terdiri daripada lapan orang, empat orang perempuan dan empat orang lelaki.
Alicia atau nama panggilannya 'alice' dikenali sebagai ketua pengawas di Sekolah Stapuri, seorang yang pandai, garang tetapi mempunyai sifat manja nya yang tersembunyi hanya sof, nana dan jen sahaja yang tahu , peramah, prihatin, selalu mengambil berat terhadap orang lain. Dia juga dikenali sebagai seorang ketua senior didalam sebuah kelab seni bela diri iaitu 'taekwondo', seorang yang popular . Senang cerita alice ni seorang yang multi talent semua benda dia boleh buat.
Sophie atau 'sof' adalah seorang pengawas yang lembut dan bertanggungjawab tetapi tidak kalah dengan sifat garang nya yang ramai orang takut. Seorang yang terkenal dengan sifat tanggungjawab dan boleh dipercayai.
Aliana atau 'nana' dikenali sebagai seorang pengawas yang penyabar. Nana terkenal dengan sifat nya yang selalu tenang dalam segala situasi, pandai menyelesaikan sesuatu masalah. Nana bagaikan seorang kakak yang prihatin didalam A3 selalu menjaga kawan ii nya yang sudah dianggap seperti adik beradik nya sendiri.
Jane atau 'jen' dikenali sebagai seorang pengawas yang nakal, selalu mengacau adik ii juniornya. Dia juga terkenal dengan sifat garangnya. Walaubagaimanapun jen menjadi seorang yang terkenal kerana mempunyai rupa paras yang tidak kalah cantik dari kawan kawannya yang lain dan dikenali sebagai pengawas "badgirl " kerana selalu menggangu pelajar ii disekolah itu.
Ikram ialah seorang pengawas yang peramah dan selalu bergurau dengan junior ii nya. Dia juga terkenal dengan sifat garang nya . Ikram adalah seorang senior didalam kelab taekwondo dibawah alice.
Izkandar dan nama panggilannya 'izz' adalah seorang pengawas yang suka bergurau sama seperti ikram, seorang yang pandai dan berdikari
Harries atau 'ariz' adalah seorang pengawas yang penyabar, sifat nya agak sama seperti nana seorang penyabar dan pandai menyelesaikan sesuatu masalah.
Ashrul atau lebih dikenali sebagai 'ash' seorang pengawas yang nakal sama seperti jen tapi didalam nakal nya ada sifat tegasnya yang tersembunyi. Ash juga dikenali sebagai seorang pengawas 'badboy'
Mereka sudah berkawan lebih sepuluh tahun. Belajar di sekolah rendah dan menengah yang sama. Dikelas kan di kelas 5 Alamanda iaitu kelas pertama bagi lapan buah kelas didalam tingkatan itu. Selalu menjadi kepercayaan guru-guru dalam sesuatu masalah.
-Tamat sesi perkenalan-
YOU ARE READING
A3
RomanceSekolah Stapuri, sape je tak kenal A3 kan? geng senior paling famous dalam sekolah tu. Terdiri daripada lapan orang pengawas terhebat sekolah , sifat garang yang tak boleh dibuat main, macam gangster tapi gangster yang berdedikasi, sekali buat ha...