Stałam z Tae obok materaca . Chłopak cały czas delikatnie masował moje ciało mając nadzieję że w małym stopniu złagodzi mój ból .- Tae... - zaczęłam niepewnie spoglądając na miłą twarz chłopaka.
- Hmm.. - mruknął skupiając się na masowaniu pleców .
- Gdzie jesteśmy ? - zapytałam patrząc w podłogę . Taehyung podniósł wzrok i spojrzał na moją twarz . Głośno wypuścił powietrze przez usta zabierając przy tym rękę z mojego kręgosłupa . - Tae... - kontynuowałam . Chłopak zamilkł i spokojnymi ruchami odłożył mnie na materac .
- Zaraz wrócę .. - odpowiedział jedynie biorąc klucz z małej pułki - Nie martw się postaram się żebyś była bezpieczna - powiedział spokojnie formując uśmiech na jego nieskazitelnej twarzy . Odwrócił się i wyszedł zamykając drzwi . Słyszałam tylko dźwięk przekręcanego klucza i kroków które cichły z minutę na minutę .
Postaram się żebyś była bezpieczna..
te słowa wbił mnie w materac . Dlaczego ma zadbać o to żebym była bezpieczna ? Gdzie jestem i jak się tu znalazłam ? Ze strachu skuliłam się chowając twarz w moich kolanach . Byłam słaba i wycieńczona w dodatku nic nie pamiętałam z poprzedniego dnia . Przymknęłam oczy i głęboko wciągałam powietrze przez nos żeby się uspokoić .***
Nagle usłyszałam głuchy trzask , szybko podniosłam głowę i spojrzałam na drzwi w których nagle pojawił się Taehyung trzymając w jednej ręce kubek z którego ulatniała się para a w drugiej mały talerzyk z jedzeniem . Mimo obecnej sytuacji bardzo rozbawił mnie ten widok . Tae wyglądał jak słoń w składzie porcelany który nieudolnie próbuje niczego nie rozlać .
- Pomóc ci ? - zapytałam widząc jak chłopak nieporadnie chce zamknąć drzwi .
Chłopak skierował spojrzenie na moją uśmiechniętą twarz , unosząc brwi - Błagam - zachichotał podając mi kubek z gorącą herbatą - Dziękuję .. - mówił zatrzaskując drzwi jedną ręką .
- Nie ma problemu - odpowiedziałam biorąc łyk gorącej herbaty .
Tae usiadł na materacu , odkładając tace z jedzeniem na starym stoliku . - Co tam jeszcze masz ? - zapytałam spoglądając na blaszane naczynie.- Jesteś głodna ? - zaśmiał się . Ochoczo kiwnęłam głową przytakując . Zajęłam miejsce koło bruneta . - Proszę - wyciągnął rękę podając mi pałeczki a następnie gotową zupkę instant.
Uśmiechnełam się do siebie , siadając po turecku . - Smacznego - wykrzyknął Taehyung pokazując swoje zęby . Chwycił za swoje pałeczki i zaczął jeść jedną z zupek . Po chwili dołączyłam do niego .
Tae nie odrywał się od gorących klusek które trzymał między drewnianymi pałeczkami . Spojrzałam na niego ukradkiem i lekko się zaśmiałam . Chłopak podniósł wzrok mając makaron w buzi . - Smakuje ci ? - wymamrotał z pełną buzią .- Tak.. jest pyszna - odpowiedziałam nie patrząc na jego twarz która była ubrudzona zupą . - Oj poczekaj chwilę masz coś na policzku - mówiłam dalej pokazując mu na swojej twarzy gdzie jest brudny .
Taehyung odessał się od jedzenia i nieporadnie zaczął wycierać swoją twarz .- Nie , nie tutaj - delikatnie się zaśmiałam próbując mu pomóc - Bardziej w lewo - kontynuowałam .
- Tutaj ? - zapytał mrużąc oczy , śmiejąc się do mnie . Wyciągnęłam do niego niepewnie rękę i delikatnie starłam kropelki zupy z jego twarzy .
On tylko szerzej się uśmiechnął i wrócił do jedzenia swojej zupy.
Powtórzyłam po nim czynność i zanurzyłam pałeczki w plątaninie klusek .
Tae działał na mnie bardzo dobrze . Czułam się przy nim bezpiecznie, ciepło bijące od niego wpływało na moje samopoczucie .****
Dzieci moje kolejny rozdział za nami . Przepraszam że narazie rozdziały są takie krótkie ALE od następnego będzie trochę dłużej i mam nadzieję ciekawej xD
Dziękuję ♡ papa
CZYTASZ
Stay With Me | Suga
Romancenigdy nie kochał , nie chciał kochać ale czy pokocha ? ☆𝕎 𝕠𝕡𝕠𝕨𝕚𝕒𝕕𝕒𝕟𝕚𝕦 𝕓𝕖̨𝕕𝕒̨ 𝕤𝕚𝕖̨ 𝕡𝕠𝕛𝕒𝕨𝕚𝕒𝕔́ 𝕨𝕪𝕫𝕨𝕚𝕤𝕜𝕒 , 𝕡𝕣𝕫𝕖𝕜𝕝𝕖𝕟́𝕤𝕥𝕨𝕒 𝕚 𝕤𝕔𝕖𝕟𝕪 𝟙𝟠+☆ ************* Opowiadanie napisałam sama. Wszelkie podobieństwo...