♡5♡

174 12 0
                                    


Kończyłam drugą kanapkę i spojrzałam na Jina , który zbierał brudne talerze ze stołu .

- Mogę Ci pomóc ? - zapytałam .

Zdezorientowany mężczyzna spojrzał na Taehyunga i przytaknął . Podniosłam się z kanapy i ruszyłam za Jinem mając talerze w rękach . Podeszłam do zlewu i włożyłam do niego brudne naczynia - Możesz zostawić .. umyje wszystko - mruknęłam z uśmiechem .

- Na pewno?  Dla mnie to nie problem- odwzajemnił gest i odłożył talerz .

Kiwnęłam przecząco głową i odkręciłam wodę - Yhm .. dam radę - odpowiedziałam . Jin podniósł kąciki ust i przeczochrał moje włosy .
Spojrzałam przez ramię i zobaczyłam chłopaka który wyszedł z pomieszczenia . Wzięłam się za mycie drugiego talerza . Chwyciłam za płyn do mycia naczyń i wylałam go na gąbkę .
Przez ścianę słyszałam znajome mi głosy , zignorowałam to i dalej szorowałam przedostatni talerz .

- Gdzie ona jest !? - usłyszałam stłumionym głos .
Zamarłam a talerz wyślizgnął się z moich dłoni .
Głos brzmiał tak samo jak ten w toalecie . Gwałtownie się odwróciłam i zobaczyłam jak Tae szedł w moją stronę co chwila odwracając wzrok . Zakręciłam wodę w kranie i pobiegłam do chłopaka wpadając w jego ramiona .

- Co się dzieje ? - wyjąkałam łapiąc jego rękę . Taehyung zasłonił moje usta i mocno mnie przytulił .

- Zostaw ją - warknął mężczyzna , który wszedł do kuchni . Jego szorstki , przeszywający głos sprawiał że miałam ciarki na całym ciele .

- Agust proszę .. odpuść - wymamrotał Tae, zasłaniając mnie swoim ciałem .
Drugi z nich podszedł bliżej nas i krzywo się uśmiechnął .
Gwałtownie chwycił Taehyunga za ramię i szarpnął przez co upadł na zimne kafelki odsłaniając moją osobę .

- Znowu zostaliśmy sami słoneczko - syknął czarnowłosy omijając leżącego na ziemi Taehyunga .
Zatrzymał się przede mną i podparł ręce o swoje biodra . Stałam jak wryta, nie byłam w stanie się nawet cofnąć bo bałam się że powtórzy się sytuacja z wczoraj . On tylko oblizał wargę i delikatnie się uśmiechnął .

- Agust ! - krzyknął wściekły Jin . - Odpuść .. Już czas najwyższy zostawić to gówno, za długo w tym siedzisz i wszystkich krzywdzisz .. zrozum to w końcu  - warknął podnosząc obolałego Taehyunga z ziemi .
Agust odwrócił się do nich , chciałam skorzystać z sytuacji i wyjść z kuchni .

- Stój dziwko - warknął bezuczuciowo zerkając na moje ciało .

- Nie mów tak do niej ! - krzyknął Tae wstając z podłogi - Wyjdź stąd [I/T] . Posłucham go i wyszłam z kuchni , minęłam ścianę z obrazami , parę doniczek aż w końcu zobaczyłam białą kanapę na której siedział wystraszony Jungkook .

- Kookie ! - szepnęłam , pobiegając do niego - Proszę wytłumacz co się tutaj dzieje ...
Jungkook nawet na mnie nie spojrzał , siedział nieruchomo od czasu do czasu zagryzając wargę . Siadłam obok niego i położyłam rękę na jego udzie .

Nagle do pokoju wszedł Tae . Usiadł koło Jungkook i delikatnie zaczął głaskać jego plecy aby chłopak się uspokoił .

- Może ty mi w końcu wyjaśnisz co tu się stało i dlaczego jestem tu a nie w swoim mieszkaniu ?! - powiedziałam z podwyższonym tonem , patrząc na twarz Taehyunga .

- Agust chce Cię sprzedać ! - wyrwał nagle Jungkook chowając twarz w swoich dłoniach .
Gwałtownie wstałam i otworzyłam usta . Nie mogłam uwierzyć w to co przed chwilą usłyszałam .

- Co... Ale ..  - zdawałam nerwowo pytania a łzy dobrowolnie zaczęły spływać po moich policzkach .

-Robimy wszystko żeby Cię wypuścił - zaczął Tae .
Zaczęłam przecząco kiwać głową i spojrzałam na przestrzeń za mną - Nawet jeśli będziesz chciała uciec , on Cię znajdzie i zabije ... A tego żaden z nas nie chce - wydusił kolejne zdanie .

Podeszłam do Taehyunga i mocno obiełam w pasie . Schowałam twarz w jego torsie i zaczęłam płakać .

Zastanawiałam się nad tym dlaczego "wybrał" akurat mnie , dlaczego jestem teraz z grupką mężczyzn zamiast siedzieć w swoim mieszkaniu i karmić swojego kota w dodatku chce mnie "wystawić" na sprzedaż jak jakaś rzecz .
W jednym momencie moje dotychczasowe życie zostało zrujnowane , nie wiedziałam co mam zrobić ...

***
O Wow dzisiaj dodaje drugą część pod rząd brawo ja XDD lol

Nie wiem czy tylko ja tak mam ale mogę się gapić na tego gifa przez parę godzin xD

Nie wiem czy tylko ja tak mam ale mogę się gapić na tego gifa przez parę godzin xD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Papa

Stay With Me | Suga Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz