"𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝐾𝑎𝑖𝑟𝑖,𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑢𝑠 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒,𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐾𝑎𝑖𝑟𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑"
Kairi:I didn't know it would all come to this,he said smiling.
Kennedy:Yeah,me neither,I said giggling.
"𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑖𝑡"
Kairi:I love you so much,but you and Mattia are meant to be together,I'm here to cheer you up and make you smile,I do like you but we all know who your real lover is,he said slightly smiling.
Kennedy:I love you alot,your probably right,but i do like you to,and he doesn't even love me,I don't know what to do anymore,we're not right for each other at all,I want better,I can't deal with it anymore,one day I'm gonna break so bad,that I'm not gonna know how to do anything,I'm gonna be one mean person,I said.
Kairi:Well sometimes you have to let it out,he said placing his hand on my cheek.
"𝑊𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟,𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑖𝑝𝑠 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ𝑒𝑑,𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑎𝑛𝑦 𝑠𝑝𝑎𝑟𝑘𝑠,𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑖𝑡ℎ𝑒𝑟,𝑤𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑"
Kairi:I didn't feel any sparks,he said smiling.
Kennedy:Me neither,I said smiling.
Kairi:I told you we were just bestfriends that make each other smile,he said giggling.
Kennedy:Your right,I said giggling.
Kairi:You go find Mattia and you tell him to give yall relationship one more chance,he said hugging me.
Kennedy:Okay,I said hugging him.
"𝑊𝑒 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒,𝐼 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒,𝑜𝑟 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒,𝐼 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡 𝑐𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒,𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑟𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔,𝐼 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑎 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑝 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑔𝑎𝑛𝑔,𝐼 𝑠𝑝𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒,𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑚𝑒,ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑠𝑖𝑑𝑒,𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑟𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑,𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎,ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝐼 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎 𝑐𝑜𝑢𝑝𝑙𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠,𝐼 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟,𝑚𝑦 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑔𝑜𝑡 𝑏𝑙𝑢𝑟𝑟𝑦 𝑠𝑜 𝐼 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝐾𝑎𝑖𝑟𝑖"𝙊𝙡𝙖𝙛⛄️:𝙆𝙚𝙣𝙣𝙚𝙙𝙮...𝙆𝙚𝙣𝙣𝙚𝙙𝙮 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪?,𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙.
𝙆𝙚𝙣𝙣𝙚𝙙𝙮🧸:𝙆-𝙆𝙖𝙞𝙧𝙞 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙨-𝙨𝙩𝙖𝙗𝙗𝙚𝙙,𝙥-𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙥 𝙢𝙚,𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜.
𝙊𝙡𝙖𝙛⛄️:𝙒𝙚'𝙧𝙚 𝙤𝙣 𝙤𝙪𝙧 𝙬𝙖𝙮,𝙎𝙏𝘼𝙔 𝙊𝙉 𝙏𝙃𝙀 𝙋𝙃𝙊𝙉𝙀 𝙆𝙀𝙉𝙉𝙀𝘿𝙔,𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜.
𝙆𝙚𝙣𝙣𝙚𝙙𝙮🧸:𝙄 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢....𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙖𝙣𝙨𝙬𝙚𝙧,𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜.
𝙊𝙡𝙖𝙛⛄️:𝙆𝙚𝙣𝙣𝙚𝙙𝙮,𝙄 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙜𝙚 𝙢𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙙,𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪,𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙡𝙚𝙩 𝙜𝙤,𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜.
"𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑐𝑎𝑟 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑟𝑢𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟,𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛,𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘"
YOU ARE READING
Spy's & Mafia's Pt 2.
FanfictionKennedy and Mattia try their best to make Spy's and Mafia's allowed to be,see and join with each other again,so that they can live their love life with their family