"𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑢𝑝𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑢𝑖𝑡 𝑢𝑝,𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 20 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦,𝑤𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑎𝑢𝑟𝑎𝑛𝑡 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡,𝑤𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑟𝑒𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒𝑑 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑠 𝑡𝑜 𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑉.𝐼.𝑃 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦,𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑎𝑑 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑,𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑢𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑢𝑛𝑠ℎ𝑜𝑡,ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑒𝑒𝑠,𝐼 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘,𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜 ℎ𝑎𝑟𝑑,𝐴𝑙𝑒𝑗𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑙𝑖𝑐𝑒"
Kennedy:Mattia please stay with me
"𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑠 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑚𝑒,𝑤𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑤𝑟𝑎𝑝 𝑚𝑦 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚,ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒"
Kennedy:NO...NO...NO...mattia your kids need you and i need you please tell me this isn't real
Mattia:It's not real ma
"𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑝𝑒𝑛,ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑎 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑒,𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑙𝑒𝑗𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜"
Kairi:You just got pranked
Kennedy:That's not funny at all....i'm catching a uber back home
"𝐼 𝑡𝑟𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑒"
Kennedy:Move Mattia
Mattia:No go sit down
Kennedy:What is wrong with all of you?
Mattia:I SAID GO SIT DOWN
"𝐼 𝑠𝑚𝑎𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑝𝑎𝑠𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡,𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑙𝑒𝑗𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑑 𝑚𝑒,𝐼 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎 𝑈𝑏𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑙𝑒𝑗𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡,𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑤𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑡𝑣,𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑎 ℎ𝑜𝑢𝑟 𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑏𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟,ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑢𝑝 𝑦𝑜 𝑚𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘,𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑡 𝑎𝑙𝑙,𝐴𝑙𝑒𝑗𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘,𝐼 𝑟𝑎𝑛 𝑢𝑝𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚,𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑟𝑎𝑛 𝑠𝑜 𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚,ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑡,ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑤 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑,ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑑𝑑𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑝 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑏𝑠,𝐼 𝑚𝑜𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑛𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑,ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑓𝑓 𝑚𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 😺,ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑢𝑚𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑚𝑜𝑎𝑛 𝑙𝑜𝑢𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑢𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒,𝐼 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑎 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑙𝑜𝑤 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑠𝑜 𝐼 𝑡𝑟𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑜𝑏𝑣𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡,𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑎 𝑛𝑎𝑖𝑙 𝑐𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑐𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘"
Mattia:Ow
Kennedy:Sorry it felt so good,that i cut you with my nails on accident
Mattia:Be careful next time
"𝐻𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑦 𝑡𝑤𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑛𝑎𝑖𝑙𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑝,ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑖𝑛𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑓𝑒𝑤 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑛 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒"
Mattia:Baby what happened?
Kennedy:Someone put chips in yall knecks to make yall act all crazy
Mattia:Well we need to get them out of everyone elses knecks
"𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑛𝑎𝑘𝑒𝑑"
Mattia:Ooo good way of getting the chip out...let me do you some more mamas
"𝐼 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑝𝑢𝑡𝑠 3 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑛 𝑚𝑦 😽 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑢𝑝 𝑖𝑛 𝑑𝑜𝑤𝑛 (ᔕKIᑭ ᔕᗰᑌT)
"𝐼 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑎 𝑙𝑜𝑢𝑑 𝑏𝑎𝑛𝑔 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠,𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑑 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑠𝑡'𝑣𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠,𝐼 𝑟𝑢𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑏𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑎𝑛𝑑𝑎𝑖𝑑𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑤𝑟𝑒𝑠𝑡𝑙𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑝 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘,𝐼 𝑔𝑜 𝑢𝑝 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑠𝑖𝑔𝑛𝑎𝑙 𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒,𝐼 𝑘𝑖𝑐𝑘 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑠 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 ℎ𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑠𝑖𝑡 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑚,𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑖𝑓𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘,𝐼 𝑠𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑖𝑓𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑝,𝐼 𝑔𝑒𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒,𝑜𝑛𝑐𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑠𝑙𝑎𝑛𝑑,𝐼 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑡𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑎𝑡𝑒,𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝐼 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟,𝐼 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑦𝑠𝑖𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑜 𝑑𝑟𝑜𝑝 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑𝑠,𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑚𝑦 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑦𝑠𝑖𝑡𝑡𝑒𝑟,𝑜𝑛𝑐𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝐼 𝑔𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔"
Aracely:Anyone gonna tell me how this all happened?
Kairi:We don't know Cely
Alvaro:It must've happened when we were sleep
Kennedy:Why didn't they come for me and Alejanddo than
"𝑀𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑘𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔,ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝐴𝑙𝑒𝑗𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒"
Kennedy:What is it?
Mattia:That's because they branded you both
Alejandro:What the hell,what does it say?
Mr.Polibio:Southside Serpents
YOU ARE READING
Spy's & Mafia's Pt 2.
FanfictionKennedy and Mattia try their best to make Spy's and Mafia's allowed to be,see and join with each other again,so that they can live their love life with their family