Dear TAO

2K 93 3
                                    

Dear Tao......

မင္းကုိယ့္ေဘးမွာ မရွိေတာ့တာ အခုဆိုရင္ 5ႏွစ္ေက်ာ္ခ့ဲျပီ... အခု ဒီစာဟာ ကုိယ္မင္းအတြက္ေရးတ့ဲ ငါးအုပ္ေျမာက္ မွတ္တမ္းေလးရဲ႕ ေနာက္ဆံုးစာမ်က္ႏွာေလးပါပဲ...

ကုိယ္တို႔အေၾကာင္းကုိ ဒီလိုေရးျပီး မွတ္တမ္းထားတာမ်ိဳး တျခားသူေတြအတြက္ ဟာသတစ္ခုလို ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ေနလိမ့္မယ္... ကိုယ္က စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ မဟုတ္တ့ဲအတြက္ စကားလုံးေတြ ႏုရြလွပတာမ်ိဳး ရွိခ်င္မွရွိမယ္... အေၾကာင္းရာေတြလည္း အစီစဥ္က်ခ်င္မွ က်လိမ့္မယ္... ဒါေပမယ့္...... ဒီမွတ္တမ္းေတြ အားလုံးက ကုိယ့္ရင္နဲ႔ ရင္းျပီးေရးထားတ့ဲ... ကုိယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေမတၱာမွတ္တမ္း... ကုိယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ရသစုံ ခ်စ္ဇာတ္လမ္း... ဘယ္သူေတြ ဘယ္လိုပဲ အေရးမထားပါေစ ကုိယ့္အတြက္ေတာ့ လွပတ့ဲအမွတ္တရေတြအျပည့္နဲ႔ မင္းရဲ႕အေငြ႔သက္ေတြ ျပည့္ေနတ့ဲ သံေယာဇဥ္ရွင္းတမ္း......

ျပီးေတာ့............

မင္းကုိယ့္ေဘးမွာ မရွိေတာ့တ့ဲအခိုက္ မင္းဆီဦးတည္ ရင္ဖြင့္တ့ဲ ခံစားခ်က္မွတ္တမ္း......

တစ္ခါက ကုိယ္ေျပာဖူးတ့ဲ အ့ဲဒီသူကုိ မွတ္မိလား Tao...

hah' ကုိယ္ဘာေတြေျပာေနမိပါလိမ့္...

ေသခ်ာပါတယ္... မင္းသူ႔ကုိ သိမွာပါ... လြန္ခ့ဲတ့ဲ တစ္ႏွစ္ ကုိယ္သူနဲ႔ စေတြ႔ခ့ဲခ်ိန္တည္းက သူ႔ေကာင္းေၾကာင္းေတြ ကုိယ္မင္းကုိ ေျပာျပျဖစ္ခ့ဲတယ္ေနာ္... ဟုတ္တယ္မလား... ေျပာျပခ့ဲဖူးတ့ဲတစ္ေလ်ာက္မွာလည္း သူနဲ႔ကုိယ့္ၾကားက ဆက္ဆံေရး အနိမ့္အျမင့္ေတြကုိ မင္းအားလုံး သတိျပဳမိမယ္ ထင္ပါရဲ႕... ဒါေပမယ့္...

Tao'a.........

သူမင္းေနရာကုိ အစားထိုးမယူနိုင္ပါဘူး... arni... ဘယ္သူမွ မင္းေနရာကုိ အစားထိုးမဝင္နိုင္တာပါ... ဒါေပမယ့္... ကုိယ္တစ္ခုေတာ့ ဝန္ခံရလိမ့္မယ္... မင္းမရွိတ့ဲေနာက္ပိုင္း ေပ်ာက္ဆံုးပ်က္သုဥ္းခ့ဲတ့ဲ ကုိယ့္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ သူနဲ႔မွ ျပန္လည္ေမြးဖြားလာတယ္လို႔ ကုိယ္ဝန္ခံရလိမ့္မယ္ Tao... သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာၾကတာ ကုိယ္သူနဲ႔ေတြ႔ျပီးမွ ကုိယ့္မ်က္ႏွာမွာ အျပံဳးေတြ ျပန္ေတြ႔လာရတယ္... ကုိယ့္ေဘးမွာ မင္းမရွိေတာ့တ့ဲ ေလးႏွစ္ေနာက္ပုိင္းေပါ့......

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Oct 01, 2019 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Dear TAO (TaoRis)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon