Nerede kalmıştık ,hah en son aşkı memnu diyordum okul tam bir aşkı memnu olmuştu 6/C'yle tüm felaketler ve güzellikler ortaya çıkıyordu . Bizde böyleyiz işte, son iki senemiz ve biz daha ne felaketler göreceğiz acaba? Tabi bunu derken de bir yandan maske ,kolonya ve eldiven alışverişi yapıyoruz hatta biz yani 6/C olarak çocuklar yasaktan dolayı evde oturuyoruz, bende evden yazıyorum bu satırları.TAMAM! ÇOK SAÇMALADIM İTİRAF EDİYORUM . HİKAYEYE DEVAM:) Gerçi aşkı memnu bizi görse birinciliği bize verirdi yani bence çok iyiyiz düşünsenize kopyalar etrafta uçuşuyor, salgın, ve bunlar okulda oluyor . Bir tek okulda karantinada kalmadık o da olursa haber veririm.En son ki sınav matematikti. METİN HOCA VE KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ ,başlıklarımız böyleyken sınav kuralımız ise KOPYA SERBEST YAKALANMAK YASAK' tı. Pek başarılı değildik gerçi hepimiz bir düşüş yaşamıştık , aslında yanımızda olmanız gerekiyor sizin böyle olmuyor ya. Burada olsaydınız sizde birer kurban olurdunuz gerçi . METİN HOCANIN KURBANLARI gene şanslıydık iftar yemeğine götürücekti bizi ama bu sefer CORONA salgını bize engel olmuştu. anladığınız kadarıyla bu dünyada tek felaket biz değiliz tüm dünyayı eve hapseten CORONA da vardı . BİDEEE BİZZZZ HAFİFE ALMAYIN BU İKİ FELAKETİ....