Bad Girl

146 2 0
                                    

Marry Evil

sabah gözümü güneş ışıkları sikmesiyle uyanmaktan başka kötü şey yok.bikaç küfür geveleyip kalktım.esneyip banyoya girdim.elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi firçaladım.odama girip dolabıma baktım.bok götüyo hep koyu şeyler var.annemi ziyarete gideceksem beni böyle görse pembiş şeyler giydirecektiralışverişe çıkmalıyım.siyah pantolonumu giyip üstüme  sıfır kol siyah bol tişört giydim.siyah converslerimide giyip saçımı düzelttim.salık bırakıp telefonumu alıp aşşağı indim.tek yaşamak ne kadar zor.anahtarımı alıp evden çıktım.audime doğru ilerledim.arabayı çalıştırıp avm ye sürdüm.hemen mağazalara bakıyodum.'ANGEL' (uydurdum)mağazasına girip bişeyler bakmaya başladım.pembe bol bir tişört.kot ceket ve kot pantolon aldım.kabinde giyindim.çıkarmadan parasını ödedim.başka bir mağazaya girdim.bu sefer kendi tarzıma uygun şeyler bakmaya başladım.siyah deri etekisıfır kol üstüme yapışacak bir tişört aldım.altına siyah topuklu alıp bi tanede pembe burnu açık topuklu aldım.pembeleri giydim.diğer aldıklarımı arabaya koydum.anneme gitmeden kuaföre gittim.hafif dalgalı yaptırıp pembe makyaj yaptırdım.eve gidince bu yaptıklarımı ne kadar sövecek olsamda annem için.hemen en yakın kestirmeden gitmeye başladım.eve geldiğimde indim.sonra hemen tekrar binip gaza bastım.anneme bişey almayı nasılda unuttum.bi kutu en sevdiği çikolatadan alıp tekrar gittim.kapının ziline bastım.annem kapıyı açtığında hemen sarıldım.

Annem:kızım nerelerdeydin uzun zaman oldu

Ben:annem bende seni çok özledim

annem çekilip içeri geçmem için yer verdiğinde içeri girdim.evin herşeyi eskisi gibi aynıydı.çikolataları masaya bırakıp annemi inceledim.o sevdiğim kahverengi saçlarına kırlar inmişti.ondan çekmediğim yeşil gözleri beni görünce parlamıştı.burukça gülümseyip sohbete başladık.saat çok geç olmuştu.gitmek için kalktım.vedalaşıp araba binip eve sürdüm.radyoyu açınca pink in sesini duyunca seslice eşlik etmeye başladım

So, so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you

And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight

eve gelince müziği kapatıp eve girdim.esneyince kendimi koltuğa atıp uykuya daldım.

Zayn MALİK

bar sandalyesinden kalkıp çıktım.eve girince harry bir kızla ön sevişmesini yapıyordu.odama çıkıp kendimi yatağa attım.aklımda marry vardı.bir aydır takip ediyorum frakında bile değil.bir iki kez arkadaşıyla gördüm.dışarı çok çıkmıyo.bu gün pembe şeyler aldı.hep siyahla gördüm şu ana kadar.gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

*************

sabah kalkınca giyinip dışarı çıktım.marry nin evine geldim.evinden yine aynı saatte çıktı.üstünde siyah şort siyah sıfır kol tişört ve deri ceket vardı.ayakkabıları siyah converdi.gitmeye başladığında takibe başladım.bir kfaye girdi.bende girdim.bir masay oturdum.mavi gözlü kumral çocuğun masasına gitti.çocuk sırıttı.marry   etrafına baktı ve çocuğa doğrubişeyler fısıldadı.çocuğa yumruğu geçirdi.erkekliğine tekme attı.yere düşğnce tekmelemeye başladı.çocuğun üstüne çıkıp yumruklarını yağdırdı.yüzüne tükürüp kalktı.ve tekrar evine.ne sıkıcı hayatı var.eve gidince hemen salona geçtim. 

Liam:yine mi marry

Ben:onu şimdi yanımda isterdim

Liam:nasıl istersen

deyip çıktı.

1 saat sonra

çığlık sesleri duymaya başladığımda kapıya baktım.

Kaçık Aşkım (Zaylena FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin