Sabah uyandığımda saat 09.00 du.Agır hareketlerle yataktan kalktım kot ve tişört giydim.Hava güzel olduğu için annem kahvaltıyı bahçeye kurmustu. Yanlarına gidip annemin yanaklarını öpüp "gunaydin"dedim."Anne babam nerde?""Baban işe gitti kızım hatta simdi ben de çıkıyorum saat 10da hastamın randevusu var".Annem psikologdu.babam da eczacıydı."Tamam annecim"dedim."ali eylül kahvaltısını yapsın "dedi bu lafa göz devirdim cünkü kahvaltı yapmayı asla sevmezdim.
Abimin "prensesim seni zorla ellerimle mi besleyeyim?yoksa kendin yer misin? Sorusuyla irkildim "Yok abi ben kendim yerim seni beni o lokmalarla öldürürsun "dedigimde oguz'la ikisi gülmüştü.
Kahvaltımızı yapmış salonda oturuyorduk."ya bir şey sorcam sizin okulunuz yok mu neden evdesiniz?"sorumu oguz cevaplamıştı" Eylül hanim biz üniversiteliyiz sen onu bırak da bugün ne yapmak istersin?""Bilmem film falan izleyelim işte"Evet biliyordum onlar üniversirlte öğrencisiydiler. Abim tıp beşinci sınıftı.Hatta hastalığimı ilk o farketmişti de diyebiliriz.Ani kilo kaybım ve vücudumdaki morluklardan bir şeyler sezmis beni hastaneye götürmüştü ve ilerde cok iyi doktor olacaktı tahmin edebiliyordum.oguz ise mimarlık okuyordu.
Film izlerken cok gülmüştüm hatta o kadar gülmüştüm ki film bittiğinde bile hala gülüyordum."Eylül bir sakin olacak mısın ya?" dedi oguz"Aynen kardesim senin gülmenden filmden bir şey anlamadık"diye oğuzu tasdikledi abim.Bende onlara göz devirip odama çıktım.Güzel bir duş alıp yatagima oturdumve telefonu elime aldım.instagrama girdigimde lisedeki arkadaşlarımın attıgı fotoğrafları gördüm.Onları görünce içim burkulmuştu çünkü hepsi üniversiteden fotoğraf atmıştı.instagramdan cıkıp telefon rehberime girdim ve Gökçeyi aradım.Gökçe benim en yakınımdı.İkinci çalışta telefon açıldı ve aşinası olduğum ses kulaklarıma doldu."Kuzucuk nabersin?""iyidir senden naber sarı kafa""benden de iyi dersden çıktım eve gitcem de haberi aldımsen haftaya çıkacaktın dün çıkmışsın ""Tahliller temiz çıkınca doktor taburcu etti.""Ayy yaşasın yarın aksam gelirim fıstığım size annemle babam döndü memleketten bugün onlarla ilgilenirim. Şeyyy yarın aksam Ali evde mi?onu da tebrik ederim prensesi kurtuldu ya" Duydugum son cümleyle kahkahayı bastım."Gökçe sen beni degil abimi görmeye geliyorsun.Yarın aksam evde mi bilmiyorum öğrenir iletirim sana sende onun prensesi kurtuldu diye onu tebrik edersin"imayla söyledigim cümleden sonra telefonu suratıma kapattı.Yine kahkaha attım cunkü Gökçe lisenin başından beri abimi seviyordu.
Aşağı indiğimde abim ve Oğuz makarna yapmaya çalışıyordu.Onlar beni fark etmeden masaya oturdum ve onları izlemeye başladım.Abim beni farkedince "Oğuz şuna bak ya masaya kurulmuş,kalk kız bize yardım et""Yaa Alişim benim siz hazırlıyorsunuz iste ben anca ayak bağı olurum size "Alişim ne be abiye noldu?"kocaman omuz silktim ve"Banane aramızda sadece 3 yaş var istediğimi derim"abimde pes edercesine kafasını sallayıp önüne döndü.Çünkü benle inatlaştığında kazanan taraf hep ben olurdum.
Öğle yemeğini yedikten sonra abim ve Oğuz ayaklandı "hadi biz kacar "dediler "abi nereye" "Ben hastaneye stajyer saatim yaklaştı""Benimde teslim etmem gereken sunumum var"dedi Oğuz."Abi şeyy yarın akşam evde misin?""Evdeyim noldu""Hiçç bir şey yok hadi siz gidin" dedim ve onları binevi evden kovdum.
Evde kimse kalmayınca etrafı toplamaya karar verdim.İşim bittiğinde saat 5 ti. Annemle babamın eve gelme saati oldugu için bahceye çıkıp onları beklemeye basladim.Kısa bir süre sonra onlar velince ayaklandım kosa kosa babama sarıldım. Annem sahte bir kızgınlıkla "Kız ssnin burada anan var.Baban taşımadı seni 9 ay boyunca karnında önce bana sarılman lazımdı".dedi. Annem öyle deyince ona sarıldım ve sulu sulu öpmaya başladım."Tamam kız dur "dedi.
Odama çıkıp güzel bir duşum ardından kitabımı alıp yatağa oturdum ve okumaya başladım.Bir yarım saat sonra annem odaya gelmiş "Hadi yemek hazır "demişti."Tamam geliyorum anniş"Yaz aylarınd asofrayı bahçeye kuruyordu annem bu yüzden üzerime ince bir hırka alıp bahçeye indim.Sofrata oturdugumda abim resmen kendini boğmak ister gibi yemek yiyordu."Abi desdur çek.Boğulacaksın"dediğimde bana omuz silkti bende önume döndüm. Babam boğazını temizledi ve "Eylül üniversiteye gitmek istiyormusun kızım? Eğer istiyorsan dershane falan araştıralım sana""Babacım tabi istiyorum.mimar olmak hala hayalim.ama dershane istemiyorum.""O zaman özel hoca tutalım"babamın söylediğine kafa salladım.Abim de "özel hoca isi bende ben bulurum" dedi
Uykum geldiği için odama çıktım.hayal kurmam için bir engelim olmadığı için huzurla gözlerimi kapattımm.