Bölüm 23

287 9 0
                                    

Tahir: Trabzona dönelim, sizin şirketi oraya taşıyalım ya da siz çizimleri yapın Istanbul'a  gönderin olmaz mı?
Nefes: Bu kararı tek başına ben veremem bizimkilere sormam gerek.
Tahir: Tamam bir sor sen sonra bakarız.
Parmak uçlarıma  yükselip dudağına öpücük kondurdum.
Nefes: Seni çok seviyorum.
Tehir: Bende seni çok seviyorum sevgilim. Iyi  ki varsin .
Nefes: Hadi kahvaltımızı yapalim. Sonra da çıkalım.

Kahvaltı  yaptıktan sonra  kıyafetlerimi giymeye ciktim.

Kahvaltı  yaptıktan sonra  kıyafetlerimi giymeye ciktim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tahir: Beyaz en çok sana yakışıyo yavrum.
Nefes:O kadar da değil bence.
Tahir: Oturup seninle bunu kavgasını yapmak isterdim ama gitmemiz gereken bir şirket var.
Güneş gözlüğümuzu  takip arabaya bindik.
Şirkete geldiğimizde  el ele tutuşup benim odama girdik.
Nefes: Sen istersen kendi işlerini hallet ben de kendi isimi halledeyim. Ya da asistanına  soyle imzalaman  gereken dosyaları getirsin  burda imzala.
(Nefes'in şirketteki asistanının  adi Alev)
Alev:Nefes Hanım bugün  saat 14.30'da Çiçek  Holding ile bir toplantınız var. Sonrasında  saat 17.00 Da şirket toplantısı var. Bide bugüne yerleştirmeniz gereken 2 çizim var.
Nefes:  Tamam canim sağol.
Tahir: Baya bi işin varmış.
Nefes: Aynen
Neyse sen asistanına soyle senin imzalaman gereken  dosyaları  getirsin  buraya.
Tahir: Tamam

ŞARKIYI BURDA AÇIN
Saat 19.00
Nefes:Aşırı yoruldum
O sırada asiye arar
Asiye:Nefes anneme araba çarptı buraya gelin.
Nefes: N-ne
Asiye: Ha-hayati tehlikesi v-var.
Kapatır.
Nefes: T-tahir anneme a-araba çarpmış oraya gidelim lütfen der gözyaşları içinde.
Tahir:Tamam Nefesim sakin ol Fatma teyzeme hic bisey olmaz hem.
Nefes: Olmaz dimi?
Tahir: Olmaz tabi ki

Tahir aşırı derecede  hızlı  sürer  arabayı 12 saatlik yolu 7 saatte gelmişlerdir. Bu sürede Nefes ağlamaktan başka hic bir şey yapamiyodur.
Hızlıca hastaneye giderler.
Nefes: Annem iyileşti dimi abla. Hem annem bizi bırakmaz ki. Benim o kadar gücüm  yok güçlü degilim ki ben. Ben annesiz naparim. Ya cevap versene  abla cevap ver. NIYE SUSUYOSUN ABLA ANNEME BISEY OLMADI.
Asiye:A-annem ö-öldü.
Nefes: Saka yapiyosun degil mi.
BENİM ANNEM ÖLMEZ BENİM DÜĞÜNÜMÜ  GÖRECEKTİ YALAN SÖYLÜYORSUN BENİM ANNEM BIRAKMAZ BENİ BEN GÜÇLÜ  DEĞİLİM KI. Tahir annem ölmedi  dimi. Ablam yalan söylüyor  bana değil  mi.
Tajir:Sakin ol.
Nefes: Ya sen ne sakinliginden bahsediyosun annem oldu benim annem su koca dünyada yalnız kaldım ben anlıyo musun. Benim kimsem yok artık anladin mi benim kimsem yokkk.
Tahir canım aciyo yardım et bana benim canim aciyo. Sanki kalbimi söktüler  ama beni yaşatıyorlar. Yardim et bana lütfen. Yal-yalvaririm s-sana. Der ve bayılır.
2 Gün sonra
Cenaze namazı kiliniyodur.
Asiye hâlâ  olayın şokundadir. Hic ses çıkarmıyordur. Nefes ise sadece agliyodur. Tahir'in Nefes'in yanında durmaktan başka yaptığı bisey yoktur. Mustafa cenaze işlemleriyle ilgileniyordur. Saniye her ne kadar güçlü durmaya çalışsada pek fazla güçlü  duramiyodur. İki gündür kimse bisey yemiyodur.  Canları aciyodur bir anda bir beden ortadan kaybolmuştur. Değer verdikleri Nefes ve Asiye icin anneleri, Mustafa Tahir ve yangazlar icin Fatma teyzeleri, Saniye icin en yakın arkadaşı sırdaşı gitmiştir. Nasıl mutlu olsunlar ki . Birden Nefes  bağırmaya başlar. 2 gündür ağzını bıçak açmayan kadın son kelimesi yardim et bana yalvaririm diyen kadın bağırır. En çok bunu çekmiştir kameramanlar. Normal bir izleyici 1 saat üzülüp unutuyorken Nefes ve Asiye bir ömür bunu unutmayacaktır.
Ne garip degil mi 2 gün önce var olan  kadın simdi yoktur.

Nefes:Tahir o orda cok üşür hem ölmedi ki o. O çok güçlü biliyor musun. Niye gömüyorlar  ki Onu. O ölmedi.  Karıştırdılar. Hem ben ona doyamadım ki. YA GÖMME ONU GÖMME O  ÜŞÜR ORDA NOLUR GÖMME ONU l-lutfen gömme onu.

Cenaze isleri bitmiştir.
Nefes:Siz gidin ben gelicem. Asiye'nin ağzından tek bir laf bile cikmiyodur.
Annem özür dilerim sen aradığında gelemem dediğim icin. Ben hepinize yalan soyledim biliyor musun? Şimdi burda olsaydın ben sana böyle mi öğrettim derdin.
Anne ablam hic konusmuyo. O şen  şakrak  kadın gitti ruh bir kadın geldi. Hatırlıyor musun babam öldüğünde  güçlü durun ben de bir gün ölücem siz güçlü duracaksınız demiştin bize söz vermiştik . Anne sandığımdan da zormus ben senden çok özür dilerim beni o kadar yanina çağırdın ama gelemedim anne beni affet olur mu seni cok seviyorum. Sen sakin uzulme. Biz toparlanicaz. Ama bize biraz zaman ver olur mu toplanmamış icin. Çok üşüme olur mu.

Ertesi gün
Koca konakta cit çıkmıyordu. Eski mutluluk yoktu içlerinde. Kahvaltı yapıyoruz saniyolardi ama kimse hic bisey yemiyordu. Kısacası kendilerini kandiriyolardi. Fatmanın ölümü onları fazlasıyla sarsmıştı.

Nefes dayanamayip masadan kalktı. Arkasından tahir sonra Asiye sonra Mustafa yangazlar derken hic kimse kalmamıştır masada.

Yapamiyolardir eski halleri e donemiyolardir. Nefes Fatmanın odasına girdiğinde o sildiği gözyaşlarını tekrardan akıtmaya baslar.

Sınır:5 oy

Ben biraz açıklama yapmak istiyorum bu bölüm hakkında. Az çok o duyguyu yaşatmaya çalıştım. Bilmiyorum belki daha fazlasıdır. Ben Bilmiyorum annem olmasa naparim. Ama canim cok yanar. Bu bölümde fazlasıyla agladim ben. Yani olanlar kendi başıma gelse delirirdim her halde. Neyse kendinize iyi bakın hoşçakalın.  Ay sen gibi olmadi mi youtube video kapanışı. jsjsjdjdj Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALİMDİN (Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin