Neighbors

158 15 7
                                    

Cała klasa śmiała się w najlepsze. 

-Emily wyjdź z klasy!-wskazał na drzwi

-Co?! Czemu ja?! Przecież to tamte dwa pacany!-krzyknęłam oburzona. 

Przez tamtych imbecyli dostane ujemne punkty, a nie mogę stracić pozycji wzorowej.

-Powiedziałem wyjdź z klasy- powiedział o ton wyżej. Nie patyczkując się schowałam podręczniki do torby. Podeszłam do drzwi i nacisnęłam klamkę

-Banda baranów- powiedziałam, a cała klasa wybuchnęła śmiechem. Nauczyciel chciał coś powiedzieć lecz nie było mu to dane ponieważ trzasnęłam drzwiami. Zeszłam do szatni i dałam breloczek by następnie otrzymać kurtkę i się ubrać. Cała buzowałam. Wystarczyło powiedzieć coś niewłaściwego a mogłam normalnie zabić. Wyszłam ze szkoły,kierując się prosto do domu. Niestety musiałam na nich trafić. Jak na 15-letnich kretynów przystało, tarzali się i nawzajem napierdalali śniegiem. W końcu ich spojrzenia skierowały się na mnie. Zmierzyłam ich wzrokiem i ominęłam. Parę kroków dalej, poczułam coś, to coś było zimne i mokre. To coś było śniegiem i właśnie miałam go pod płaszczem. Zapiszczałam bezgłośnie i odwróciłam się na pięcie. Harry i Lou śmiali się w najlepsze. Nie czekając długo, wzięłam do ręki śnieg i trafiłam prosto w lokowatego. Mimowolnie wybuchnęłam śmiechem a kolega loczka zwijał się nie mogąc zaczerpnąć powietrza.

-Nawet nie wiecie jak się ciesze że wyjeżdżacie- powiedziałam, próbując opanować napad śmiechu 

-Coś ty powiedziała? - spytał się Harry. 

Chłopak zaczął niebezpiecznie zbliżać się w moją stronę. Zaczęłam stawiać kroki do tyłu gdy poczułam jak Harry przerzuca mnie sobie przez ramie i wrzuca do ogromnej zaspy. Zaczęłam krzyczeć i przeklinać. Ught co za kretyni.

*4 lata później*

-Emily! Mamy nowych sąsiadów!- krzyknęła mama z dołu.

Otworzyłam okno i starłam z parapetu biały puch. Wyjrzałam, i nie mogłam uwierzyć. Cztery lata odpoczynku. A teraz są moimi sąsiadami. Bałwany wróciły na zimę.

******** 

Prolog nie wyszedł tak fajnie jak bym chciała. Przepraszam za błędy ale pisałam na tablecie z naprawdę zjebaną autokorektą. Zapraszam do komentowania i głosowania. Naprawdę to dla mnie dużo znaczy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 21, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Neighbors (wkrótce)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz