Abban a percben éreztem hogy ez nem jó ötlet. Tudtam, hogy ez a lány nem jó barát és én már nem vagyok olyan mint ő.
Nehézkesen rávettem magam és felálltam az ágyból.
- Annus, akkor készüljünk el. De biztos menni akarunk?
- Nekem tök mindegy. - hangzott a kurta válasz.
Anna volt a legjobb testvér akit az ember csak kívánni tudott volna magának. Ritkán volt kedves, de bármit meg tett volna értem.
Figyeltem ahogy fésülte bronzos barna haját aminek vége huncutúl begöndörödött bármit tett vele. Én imádtam.
Neki álltam hát én is elkészülni. Elővettem a fésüt, nem volt könnyű dolgom.
Barna hosszú hajam a fenekemig ért.
Felhúztam egy egyszerű piros pólót és egy farmert. Jó leszek így is. Nem maradunk sokáig.
Addigra Anna is útra készen állt az ajtóban.Lexivel a közeli színháznál találkoztunk. Annával jól ismerték egymást én viszont párszor láttam.
- Elkísértek a manikűrösömhöz aztán eszünk valamit.- jelentette ki. Nem volt beleszólásunk.
Kicsit marcona alkat volt. Magas nagydarab lány és persze határozott.
Sétálni kezdtünk, én pedig éreztem hogy teljesen átázott a cipőm. December vége volt de nagy volt a sár.- Hé Lexi!
Mindenki a másik irányba figyelt ahol két fiú vigyorgott az út szélén.
Csak ezt ne. Ezt nagyon utálom. Csajos nap, a névnapom, erre már az elején fiúk jönnek a képbe.
Lexi nem bírt a természetével, vadul integetni kezdett feléjük.
- Lexi, menjünk kérlek nincs most erre idő, haza megy a körmösöd. - mondta Anna idegesen, mivel tudta mit gondolok.
- Rendben. De ez a fiú zaklat engem. - kezdett bele mondókájába egyre magasabb hangon. Szóval tetszik neki a kis suhanc.Miközben vártuk Annával hogy Lexi szépüljön végig az állítólagos zaklatójáról beszélt, engem pedig a világból ki lehetett kergetni vele. Elegem van a fiatal fiúcskákból 19 éves vagyok Lexi és Anna pedig 14.
Végre kész lett.Az étteremben Lexi nem tudta lerakni a telefonját.
- Nézd milyen helyes ez a srác. - teljesen oda van mindenkiért aki egy kis figyelemmel is kitünteti.
- Készítsünk már egy képet, kéri a haverja.
- Te bolond vagy engem hagyj ki kérlek ebből. - csattantam fel
- Na légyszike Anna is benne van.
- Rendben. De csak akkor ha iszunk egy forralt bort- tettem hozzá kacsintva.
Pár perccel később Lexi szólt hogy ő találkozik a fiúval és egy barátjával.
- Tegyél amit akarsz, megvárom veled a fiúkat aztán én lépek. Mondtam hogy nincs kedvem ehez az egészhez.
Teljesen felment bennem a pumpa.
- Jó, de maradj még egy kicsit. Mondj róla véleményt. Annyira cukii - könyörgött nekem.
- Csak pár percre.- nyugattam meg.Ahogy álltunk a Főtéren, észre sem vettünk és ránk sötétedett. Fagyos szél fújta át rajtunk. Nem akartam itt lenni. Egyszer csak megpillantottam a távolban és magas alakot. Lexi udvarolóját és egy sokkal alacsonyabb srácot. Ideges lettem. Egyébként is régen bandáztam már.
Ahogy oda érték és köszöntek jobban szemügyre vettem őket. Magas, vékony fiatal srác 16 körüli semmi extrával. A másik alacsony bronos bőrü, korom fekete hajú szintén fiatal fiú.
- Helló Robert vagyok - fogott velem kezed Lexi udvarlója.
- Szia Jacob vagyok - nyújtotta a kezét felém a másik fiúcska.
Ahogyan megfogtam a kezét, furcsa érzés kerített hatalmába. Maradni akartam.Sziasztok. Köszönöm a figyelmet. Remélem tetszett az első rész. Ha bármi észrevételetek van jelezzétek valamilyen formában.❤️❤️❤️😍😍😍
YOU ARE READING
Szappan
RomanceIgaz történet megváltoztatott személyekkel. Szerelemről, fájdalomról és az igaz testvéri szeretetről. (néhol 18+)