Felelsz vagy Mersz

109 7 4
                                    

Mire fel eszméltem, már késő este volt. A lakásom lépcsőházában volt mindenki pár üveg ital társaságában.
A szívem hevesen dobogott, kiszáradt a szám. Megvallom őszintén féltem. A felelsz vagy mersz játék következett.
- Lexi felesz vagy mersz? - kérdezte huncut mosollyal a szája sarkában Jacob.
- Merek! - mondta Lexi olyan arccal mintha egész este erre várt volna.
- Csókold meg Robertet.
A lány semmin sem tétovázva hajolt közel a fiúhoz és forró csókot nyomott a szájára.
Kislányos zavaromban azt sem tudtam merre nézzem.
- Tia te jössz.
Ne! Kiáltottam magamban. Nem akarok ilyen dolgokba keveredni ismeretlen fiatal fiúkkal. Elég volt a csalódásból amit akkor éreztem amikor nem rég átvertek.
- Felelek. - mondtam ki lemondóan.
- Már nincs felelésed. Muszáj merned. - mondta Lexi röhögve. Szinte kárörvendés hallott ki a hangján.
- Akkor merek basszus.
- Adj egy szájra puszit Jacobnak.
Te jó ég. Szájra puszi. Ovi. Nem halok bele igaz és vegülis valami megfogott ebben a srácban.
Felálltam a földről és lassan közelítettem. Azt láttam rajta mintha  nem akarná. Vegülis ki akarna egy ilyen dagi csajjal csókolózni meg heccből is. De aztán hirtelen valami megváltozott. Hivagatóak lettek a szemei.
Félve érintettem a számat az övéhez. Éreztem hogy igazi csókba fordult volna át ha nem húzódom el. Nem merem.
Mindenki nevetett. Nem tudom pontosan mi lehetett a nevetség tárgya. Csak abban reménykedtem hogy nem tudtam kétségbe esettnek.
- Anna felesz vagy mersz? - kérdeztem gyorsan hogy oldjam a hangulatot.
- Félek.
- Rendben akk..
- Neki sincs több felelése. - szakított félbe Jacob.
- Akkor te is puszild meg Jacobot Anna.
- Ne! - szóltam közbe hangosa.- inkább az lesz a feladatod hogy hozz le még valami alkoholt és igyal belőle egy nagy kortyot.
- Jó akkor legyen az. - Lexi hangjában éreztem a csalódást.
Anna eleget tett a feladatának eközben Lexi és Robert nagyon egymásba bonyolódtak.
- Tia ki jössz velem pipilni?
Ahogy kiértünk a friss levegőre máris jobban éreztem magam.
- Ne engedd hogy bármit csináljak Jacobbal. Teljesen úgy néz ki mint Well és nem akarok pótlékot.
- Rendben ígérem.
Őszintén szólva örültem neki hogy ezt mondja. Nagyon bejött nekem ez a srác de én láttam rajta hogy Anna felé kacsingatna.
Mire vissza értünk az újdonsült pár már nagyon nem bírt magával.
Jacob magányosan üldögélt, én pedig oda mentem hozzá.
Anna valamit sejtve közölte hogy ő fölmegy a lakásba aludni. Beleegyeztem.
Beszélgetni kezdtünk Jacobbal.
Kezdtem róla megtudni pár dolgot. Fura fiú volt. Rossz fiú típus bár első benyomásra inkább csak olyan magának valónak.
Rá néztem az órámra. Éjfél.
Kitekintettem a kapu ajtón.
- Esik a hó! Boldog Karácsonyt gyeree..
Nem tudtam befejezni a mondatot. Jacob olyan erősen csókolt meg hogy nem kaptam levegőt. Becsuktam a szemem. Elernyedtek a végtagjaim. Tudtam hogy elvesztem.

Remélem tetszett az új rész. Köszönöm szépen ha olvassátok. Nagyon sokat jelent nekem. Ha valamit gondoltok írjátok kommentet vagy üzit. ❤️❤️😍😍🦄

SzappanOnde histórias criam vida. Descubra agora