De maanden gleden voorbij. Augustus, september, oktober en november. Het schooljaar was tot nu toe goed verlopen. Atnas was een aardige leraar en iedereen kon goed met hem opschieten. Bella was niet meer zo bezig met zijn naam, want wat boeit die naam nou weer zij vind hem de leukste leraar tot nu toe. En Jacob, dat was gewoon nog de zelfde oude Jacob. Niks was er veranderd. Of dat lijkt maar zo. De maand december was nu begonnen. En Bella en Jacob komen net de klas binnen.
Wat heb ik toch een zin in de kerstvakantie zegt Jacob terwijl ze beide gaan zitten. Ja ik ook antwoord ik. Geen school, Sinterklaas, kerst, oud en nieuw. En dat allemaal nog in een vakantie. Bella je weet toch dat Sinterklaas niet in de kerstvakantie zit zegt Jacob lachend. Oja zeg ik lachend terug. Het was wel heel leuk geweest als dat wel zo zou zijn. Maar we hebben nog altijd kerst, oud en nieuw en geen school. Over school gesproken zegt Jacob. Waar is meneer Atnas hij is bijna nooit te laat. Inderdaad ja dat is vreemd zeg ik . Ondertussen komt er een lange vrouw binnen lopen op hoge hakken. Jongens meneer Atnas kan jullie vandaag geen les geven, dus val ik voor hem in. Voor de mensen die mij nog niet kennen ik ben mevrouw van hout. Maar waarom dan ?vraagt een meisje uit de klas. Ja zegt een andere jongen. Meneer Atnas is nooit afwezig. Sorry jongens maar het lijkt dat julie leraar een zwaare griep heeft hij blijft waarschijnlijk voor een tijdje thuis. Nou ik vond hem zo'n leuke leraar zeg ik tegen Jacob. Ik hoop dat ie niet al te lang weg blijft. Waarschijnlijk niet zegt Jacob terug. Iedereen kan van een griep weer herstellen. Het zal waarschijnlijk niet al te lang duren. Ik hoop het zeg ik.
Twee weken gingen voorbij. Atnas kwam de ene dag weer wel en een andere dag weer niet enzovoort. Niemand wist waarom en wat er aan de hand was. Jacob en bella gaan morgen naar het winkelcentrum toe, omdat het koud word en bella heeft een dikkere jas nodig. Maar er gebeurt iets totaal onverwachts.
Lees het volgende hoofdstuk om er achter te komen wat dat is.
JE LEEST
A special chrismas
FantasyDit is een Nederlands fantasie en mysterie verhaal. Bella en Jackob zijn beste vrienden als sinds de basis school. Ze leven in een normale stad en zitten op een normale school maar dan komt er wel een hele rare leraar. Pam pam pammmmmm