Зуны сүүлийн сар. Аав маань намайг сургуульд аль хэдийнээ бүртгүүлчихэж. Өнөөдөр очиж шалгалтаа өгнө. Эцэг эхийнхээ бодлоос зөрж үзээгүй болохоор яах ч арга алгадаа.Автобуснаас буухад урд хөгжмийн их сургууль сүндэрлэн харагдана. Эргэн тойрноо ажиглавал бүх л хүмүүс нь гадаад төрхөндөө ихэд анхаардаг, биеэ зөв авч явж байв. Сургуулийн хаалгаар ортол уртаас урт дараалал намайг хүлээж байв. Яахаа мэдэхгүй байсан болохоор хамгийн ард нь очоод зогсов.
Гэтэл баруун жигүүрээс нэгэн саравчтай малгай өмссөн өндөр залуу гүйж яваад хамгийн ард байсан намайг мөрлөчихөв.
Сомён: яаая "мөрөө барих"
...: яанаа уучлаарай "хагас бөхийх" би яараад байна. "явах"
Сомён: хүнээс олигтой ч уучлалт гуйчихгүй юм аа. Урлагийн хүмүүс гээд байгаа шүү "толгой сэгсрэх"Дараалал багассаар миний ч орох ээлж дөхөж байна даа. Гэхдээ энэ урт ойчир тасрахгүй байна шүү. Тийм сайн сургууль юм уу хүн болгон хүүхдээ урлагийн хүн болгохыг хүсдэг юм уу бүү мэд. Энэ олон хүн дотроос би тэнцэж азгүйтахгүй байлгүйдээ.
Миний ээлж боллоо. Урт коридоороор явсаар хамгийн цаана байх хөгжим гэсэн өрөөрүү хаалга тогшин орлоо. Дотор ороход л хэдэн хүмүүс хөмсөг зангидан сууцгаана.
... : за өөрийгөө танилцуулаад бүртгүүлсэн кодоо хэлээрэй
Сомён: намайг ким сомён гэдэг бүртгүүлсэн код 1219
... : заа ким сомён хийлийн ангид бүртгүүлсэн байна "компьютрээс харан хэлэх"
... : бэлдсэн үзүүлбэр байгаа гэж найдаяБараг хорин минут орчим тэр хараал идсэн өрөөнд зогслоо. үнэхээр залхуутай юм. ямартай ч өгөөд дуусгачихсан нь л сайн хэрэг боллоо. Нээрээ өөрийнхөө оры гэж бодсон дугуйланд бүртгүүлдэг юм билүү. Энэ хавьд ойрхон байгаадаа гэж бодон зогсож байтал хажууд хүн ирээд зогсчихлоо. Гайхаад хартал өнөөх мөрөлсөн өндөр залуу байлаа.
... : сайнуу "инээх"
Сомён: сайн "гайхаж байна тэр залуу ийм цариалаг байсан юм гэж үү"
... : түрүүн олигтой ч уучлалт гуйж чадсангүй уучлаарай
Сомён: аан зүгээрээ.......зүгээр ххэ "ичих"
... : танилцая жонгүг
Сомён: сомён таатай байна
Жонгүг: чи ямар ангид шалгуулж байсан бэ
Сомён: хийлийн ангид шалгуулсанЖонгүг: мм би төгөлдөр хуурт шалгуулсан. Чи завтай байна уу хүсвэл хамт кофе ууцгаая
Сомён: мм би нэг тийшээ явах хэрэгтэйлдээ ххэ
Жонгүг: мммм тэгвэл би хүргээд өгөх үү чамайг мөрлөсөн юм чинь ямар нэгэн байдлаар уучлалт гуйх хэрэгтэй биздээ.
Сомён: тэгвэл харин болж байна шүү.Zaa yu baindaa shine part orloodoo unshigchid meeen. Sain vote draad ogoorei tgvel zohiolch ni ih uram avdag baigaa shuu zaaval vote daraarai.Daraagiin partiig 10 vote shuu