Sevdiğim dizi müzikleri;
Tür: Romantik, Komedi, Gençlik
Yönetmen: Choi Sung-Bum
Senarist: Gi Maeng-Gi (webtoon), Choi Soo-Young
Yayıncı: JTBC
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2018
Dili: Korece
Ülke: Güney KoreBeklediğimden daha fazlası oldu bu dizide. Sanırım bir hafta içerisinde bitirdim ve çok sevmiştim sizinde seveceğinize inanıyorum. Neyse fazla uzatmadan hemen konusuna geçeyim.
Kang Mi-Rae
Kang Mi-Rae, üniversiteyi yeni kazanmış bir genç kızdır. Başarılı bir öğrenciliği olmuştur ve iyi bir üniversitede istediği bölüme girmiştir. Hayatı boyunca okullarında zorbalığa uğramıştır. İnsanların gözünde ve kendi gözünde çirkin bir kızdır. Uzun süre bunun yüzünden çok acı çeker ve estetik ameliyatı olmaya karar verir. Yüzünü tamamen değiştirir ve yeni bir hayata başlamak ister. Ne kadar tamamen değişmiş, güzelleşmiş olsa da kendine olan güveni hemen geri gelmez. Yapamadıklarını yapmayı ve sevilmeyi ister.
Do Kyung-Seok
Do Kyung-Seok, başarılı ve yakışıklı bir öğrencidir. Üniversitede istediği bölüme yerleşmiştir. Hayatı boyunca yakışıklı olduğu için hep ilgi çekmiştir. Herkes tarafından tanınır ve hakkında konuşturan biridir. Ama Do Kyung-Seok bunların hiç birini umursamaz ve her zaman yalnız takılmayı seçer. Okulun ilk günü bölümde ki herkes ile tanışır ve beraber okulda zaman geçirirler. Orada Kang Mi-Rae ile karşılaşır. Başı sürekli belaya giren Kang Mi-Rae'ye yardımcı olur ve onu korumaya başlar ve eskiden aynı ortaokula gittikleri ortaya çıkar. İkisi de aynı bölümde okumaktadır. Daha sonra aralarında bir yakınlık başlar.
DİZİ TANITIM VİDEOSU
Tabi dizide kötü bir kız karakterimizde mevcut. Ama onu anlatmak istemiyorum. Üstüme sinir gele gele izledim çünkü. O yüzden burada anlatıp sizi diziden soğutmayayım. Her dizide olduğu gibi burada da var. Ama merak etmeyin kolayca atlatabileceksiniz. Aslında diziyle ilgili o kadar uzun uzun anlatabileceğim bir şey yok fark ettiğiniz üzere. Dizi çok güzel ilerliyor, sıkmıyor ve çerezlik bir dizi gibi de aynı zamanda. Ben başladım ve hemen bitti. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Umarım yazımı severek okumuşsunuzdur diyor, yayına bir son veriyorum. Diğer dizi tanıtımlarında görüşmek üzere.
İyi seyirler dilerim Sevgili Okur! 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizi ve Film Önerileri (K-DRAMA)
Teen FictionÇoğunlukla dizi önereceğim ama film de öneririm. İzlediğim ve izleyeceğim dizileri size sunacağım. Umarım işinize yarar...