𝙽𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢'𝚜
point of viewWhile bakugo an𝙙 Kirishima were handling a weird case of a mess todoroki was about to incounter his own set of problems.
𝙏𝙤𝙙𝙤𝙧𝙤𝙠𝙞𝙨
𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙫𝙞𝙚𝙬𝙐𝙧𝙪𝙧𝙖𝙠𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙇𝙞𝙙𝙖 𝙬𝙚'𝙧𝙚 𝙬𝙚'𝙧𝙚 𝙖𝙧𝙜𝙪𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜, 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙡𝙮 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙧𝙪𝙡𝙚𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙪𝙧𝙪𝙧𝙖𝙠𝙖 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙚𝙭𝙖𝙘𝙩𝙡𝙮 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙤 𝙄 𝙙𝙤 𝙖𝙙𝙢𝙞𝙧𝙚 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙨𝙩𝙪𝙙𝙚𝙣𝙩 𝙖𝙨 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙖𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙢𝙤𝙩𝙞𝙫𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙛𝙤𝙧 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙝𝙚𝙧𝙤 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙣𝙨𝙥𝙞𝙧𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙗𝙚 𝙖 𝙧𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙣𝙤𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙖 𝙡𝙖𝙧𝙜𝙚 𝙛𝙤𝙧𝙢 𝙤𝙛 𝙖𝙣𝙣𝙤𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 (𝓰𝓮𝓮𝔃 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝔀𝓪𝔂 𝓽𝓸 𝓭𝓮𝓼𝓬𝓻𝓲𝓫𝓮 𝓲𝓽) 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙞𝙜𝙝 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙖 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙫 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙣𝙤𝙩𝙞𝙘𝙚𝙙 𝙢𝙞𝙙𝙤𝙧𝙮𝙖 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙨 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙝𝙞𝙨 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙚𝙜𝙨 𝙘𝙧𝙤𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙚𝙭𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙙 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙜𝙪𝙧𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙙𝙚𝙚𝙥 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮.
"𝙃𝙚𝙮 𝙢𝙞𝙙𝙤𝙧𝙞𝙮𝙖 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙤𝙠𝙖𝙮 𝙮𝙤𝙪 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙢𝙪𝙢𝙗𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙪𝙨𝙪𝙖𝙡. " 𝙄 𝙨𝙖𝙮 𝙗𝙡𝙪𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙪𝙥 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚 𝙖 𝙨𝙝𝙮 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚 "𝙤𝙝 𝙝𝙚𝙮 𝙩𝙤𝙙𝙤𝙧𝙤𝙠𝙞 𝙠𝙪𝙣 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙤𝙬 𝘾𝙝𝙧𝙞𝙨𝙩𝙢𝙖𝙨 𝙀𝙫𝙚 𝙞𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙖 𝙢𝙤𝙣𝙩𝙝 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙖 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩". 𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙙𝙚𝙩𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙚𝙙. 𝘽𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙧𝙪𝙚 𝘾𝙝𝙧𝙞𝙨𝙩𝙢𝙖𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙧𝙣𝙚𝙧 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙞𝙩 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙨𝙚𝙚𝙢 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙢𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙩𝙧𝙪𝙚 𝙄 𝙣𝙤𝙙𝙙𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙖𝙫𝙚 𝙄 𝙨𝙢𝙖𝙡𝙡 𝙛𝙤𝙧𝙘𝙚𝙙 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚 𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙪𝙧𝙪𝙧𝙖𝙠𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙇𝙞𝙙𝙖 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙜𝙪𝙧𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙥𝙤𝙠𝙚 𝙪𝙥 " 𝙃𝙚𝙮 𝙜𝙪𝙮𝙨"𝙪𝙧𝙪𝙧𝙖𝙠𝙖 𝙨𝙥𝙤𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙨𝙪𝙧𝙥𝙧𝙞𝙨𝙚𝙙 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙤𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙚"𝙞𝙩'𝙨 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙜𝙤 𝙩𝙤 𝙘𝙡𝙖𝙨𝙨 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙣 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙗𝙚 𝙡𝙖𝙩𝙚". 𝙄 𝙜𝙡𝙖𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙡𝙤𝙘𝙠 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙛𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙤𝙧 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙮 𝙪𝙧𝙪𝙧𝙖𝙠𝙖 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙖𝙡𝙡 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙞𝙩'𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙬𝙚 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙖𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮.
YOU ARE READING
Falling Down
RandomI was never really one too make friends easily I was never on to show people whats wrong with me I put up a wall that I never took down and that's what got me through my life but somehow you destroyed it somehow I let you in somehow you fell for me...