Todoroki

54 1 0
                                    

𝙊𝙠𝙖𝙮 𝙨𝙤 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 𝙤𝙛 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙡𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙨𝙚𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙨𝙚𝙩 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙨 𝙞𝙣𝙘𝙡𝙪𝙙𝙚𝙙 𝙞𝙠 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙖𝙜𝙚 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙪𝙢............. 𝙄 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙨𝙤..... 𝙮𝙚𝙖𝙝

𝙎𝙝𝙞𝙥'𝙨
𝙏𝙤𝙙𝙤𝙗𝙖𝙠𝙪 (𝙤𝙗𝙫𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮 𝙄 𝙢𝙚𝙖𝙣 𝙞𝙩'𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙡𝙞𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩)


𝙆𝙖𝙢𝙞𝙟𝙞𝙧𝙤
𝙈𝙞𝙣𝙖𝙠𝙞𝙧𝙞
𝘿𝙚𝙠𝙪 𝙭 𝙪𝙧𝙪𝙖𝙠𝙖
𝙎𝙝𝙞𝙣𝙨𝙤𝙠𝙖𝙢𝙞 (𝙞𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙡 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚)
𝙎𝙚𝙧𝙤𝙠𝙞𝙧𝙞(𝙞𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙡 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚)
𝘼𝙣𝙙 𝙨𝙤 𝙪𝙢 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙢𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙪𝙢 𝙩𝙮𝙨𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙚𝙩𝙨𝙪𝙩𝙚𝙩𝙨𝙪

𝙍𝙤𝙤𝙢𝙢𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙧𝙢𝙨 𝙖𝙧𝙚

𝙎𝙚𝙧𝙤 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙚𝙩𝙨𝙪𝙩𝙚𝙩𝙨𝙪

𝙆𝙞𝙧𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙮𝙨𝙪

(𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙡𝙖𝙨𝙨𝙞𝙘) 𝙗𝙖𝙠𝙪𝙜𝙤 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤𝙙𝙤𝙧𝙤𝙠𝙞

𝙈𝙞𝙣𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙪𝙧𝙪𝙧𝙖𝙠𝙖

𝘿𝙚𝙠𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙚𝙣𝙠𝙞 (𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙬𝙤 𝘿'𝙨)

𝙅𝙞𝙧𝙤 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙞𝙣𝙨𝙤

𝙉𝙊𝙒 𝙊𝙉 𝙒𝙄𝙏𝙃 𝙈𝙔 𝘾𝙃𝘼𝙋𝙏𝙀𝙍!!!!!!!!!

𝙏𝙤𝙙𝙤𝙧𝙤𝙠𝙞𝙨 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙫𝙞𝙚𝙬

𝙄 𝙬𝙤𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙪𝙛𝙛𝙤𝙘𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙪𝙣𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙝𝙞𝙣𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚𝙨 "𝙬𝙝𝙮 𝙙𝙞𝙙 𝙄 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙤 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙪𝙧𝙩𝙖𝙞𝙣 𝙤𝙥𝙚𝙣 " 𝙄 𝙢𝙪𝙢𝙗𝙡𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙢𝙮𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙖𝙨 𝙄 𝙨𝙦𝙪𝙞𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙞𝙛 𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙨𝙤𝙧𝙩 𝙤𝙛 𝙞𝙩𝙚𝙢 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙚.

𝙄 𝙬𝙖𝙡𝙠 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙗𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙖𝙩𝙝𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙄 𝙥𝙚𝙚𝙠 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙗𝙖𝙠𝙪𝙜𝙤'𝙨 𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥.......... 𝙃𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙨𝙤............ 𝘾𝙖𝙡𝙢......... 𝘼𝙣𝙙 𝙨𝙤𝙛𝙩....... 𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙨𝙖𝙩𝙞𝙨𝙛𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙚𝙖𝙘𝙚𝙛𝙪𝙡 𝙩𝙤 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙢 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩, 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙚𝙭𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙜𝙚𝙣𝙩𝙡𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙚 𝙣𝙤 𝙚𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙖𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙞𝙘𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 "𝙄'𝙡𝙡 𝙠𝙞𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚" 𝙏𝙚𝙢𝙥𝙚𝙧 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙚𝙡𝙥 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙄 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠 𝙥𝙞𝙘𝙩𝙪𝙧𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙨𝙝𝙤𝙧𝙩 𝙩𝙚𝙢𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙋𝙤𝙢𝙚𝙧𝙖𝙣𝙞𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙡𝙡 𝙞𝙩𝙨 𝙜𝙡𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙄 𝙛𝙞𝙣𝙞𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙗𝙖𝙠𝙪𝙜𝙤 𝙄 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙖𝙩𝙝𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙄 𝙗𝙧𝙪𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙩𝙚𝙚𝙩𝙝 𝙄 𝙘𝙤𝙢𝙗𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙧𝙪𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙙 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙩𝙚 𝙄 𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙖𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙬𝙖𝙨𝙝 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙧𝙪𝙗𝙗𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙖𝙣𝙮 𝙙𝙞𝙧𝙩 𝙬𝙝𝙖𝙩𝙨𝙤𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙘𝙡𝙚𝙖𝙣 𝙤𝙛𝙛 𝙤𝙛 𝙞𝙩 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙄 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙖 𝙝𝙖𝙧𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙨𝙥𝙤𝙩 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙄 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙚𝙭𝙖𝙘𝙩𝙡𝙮 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙄 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙜𝙤 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙄 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙤𝙥𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙬𝙖𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙤𝙣𝙚 𝙙𝙖𝙮 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙘𝙖𝙧 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙘𝙡𝙚𝙖𝙧 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙨𝙢𝙤𝙤𝙩𝙝 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝.

Falling DownWhere stories live. Discover now