ananasem byl Andrzej Duda który nie pozwolił zniszczyć ostrego cienia mgły dlatego się powiesił ale udawał że nie umarł żeby dostać premię najdłuższego samobójstwa.
Po chwili Kacper zajebał mu samochód i razem z Piotrkiem , drzewem i gorylem pojechali na pustynie. Tam na nich czekał Patecki który wyrzygał się teeeeeczą iiii ... to zjadl. Kacper zły powiedział że to było jego śniadanie!Patecki zaczął srać fo wiadra żeby mieć cokolwiek na obiad. Wszystkim powiedzial że to jest jego specjalne danie zupa z gówna ale powiedział że sam lord kruszwil chcialby taką zjeść tylko go nie stać więc pije jakąś tanią sperme taniej dziwki. Wszystkim o dziwo smakowało i chcieli przepis na te cudowne danie.
(PT) - patecki
(G) - Goryl(P)-ale jak ci sie udalo jak ty to zrobiles?
(PT)-no wiesz... to moja specjalnosc a tego sie nie zdradza.
(P)-ale przeciez jestesmy ziomkami.
(PT)-znamy się kuźwa 4 minuty.wtedy Piotrek zaczął płakać a Kacper zaczął wzywać bogini miłości.
(P)-ja placze.
(PT)-a ja nie.
(G)-zamknij sieee bo jak ci zaraz szklanką przyjebie.
(PT)-goryl uspokój się.
(G)-NIE JESTEŚ MOJOM MATKOM.
(PT)-ale jestem twoim starym i ide cie zgwalcic.
(G)-ja odbytu nie mam.
(PT)-co.
(G)-wyruchaj mnie w ucho bo nigdzie indziej nie mam dziurki.
(PT)-to czym ty srasz?
(G)-sram do wiadra.
(PT)-ale czym.
(G)-chuj cie to.
(PT)-dobra choc sie ruchac.
(G)-teraz?
(PT)-nie kurwa wczoraj.
(G)-stary nie klnij bo powiem pani.
(PT)-o kurwa przepraszam!Poszli sie ruchac a Piotrek i Kacper skorzystali z okazji i zaczęli wzywac ducha Maryli Rodowicz. Na ich nieszczęście przyleciala Kaja Godek.
(KG)-Kaja Smrodek.
(KG)-NO ELO NIE SPODZIEWALISCIE SIE MNIE TUTAJ.
(K)-jestem w ciąży.
(KG)-JEBIE MNIE TO AHAHAH.
(K)-ale z piotrkiem.
(KG)-AHAHHA co.
(P)-wypierdalaj ja dziecko bede mieć.
(KG)-masz sie usunac.
(K)-zaraz ciebie usune.
(KG)-NIR ÓSUFAJ MNIR!
(K)-usuwamy?
(P)-tak.PIK
I nie ma jej.
Zniknęła.
Na
Wieki
Wiekow
Amen.
Niech pokój bedzie z wami.
Ale to nie koniec bo Piotrek i Kacper poszli do lodziarni i zamówili lody truskawkowe a dostali malinowe.
CIONG DALSZYYD NASPTOMEI
PA GEJE 💓
CZYTASZ
| KACPER X PIOTREK | *chore i 18+*
Humorz dedykacja dla poetek kocham was moje misie pysie najdroższe karaluszki maluszki i inne chuje ❤