Až zazpíval pisnicky,tak řekl,že s ním můžeme vyfotit.
Slezl z pódia a stoupl si kousek dál..Stoupli jsme si do fronty,já držela v ruce 2 obrázky,které jsem kreslila..Kdyz uz jsem se k němu blížila,podala jsem Terce můj mobil a tím jejím me natáčela.
Ja:Až mně obejme,vyfoť to prosím🙏🏻❤
Terka:Spolehni se na me.Už jsem byla u něho.
Honza:Jeee ahoj,to jsi ty Elis?
Ja:Ano jsem to já.Tady máš❤
Honza:Jezuuus děkuju moc zlatí❤Jsi moooc hodnáObjal me a já zase cítila jeho vůni.Pak jsem cítila,že mi něco dává do ruky.
Pak jsem se otočila směrem k Terce a vyfotila me mým mobilem.Ja:Děkuju strašně moc!Jsi úžasný člověk a mám tě mega moc ráda🥺❤
Honza:Rádo se stalo zlatí,taky tě mám rád a děkuju za ty obrázky💋
Ja:Jojo,nemáš zač
Honza:Měj se hezkyA ještě jednou me pevně objal
Pak jsem se podivala na ruku a byl tam papírek s jeho číslem.
Omg!Já mám jeho telefonní čísloJa:Tery,Teryyyy😭❤
Terka:Anoo?
Ja:Já mám jeho telefonní číslo,omggg😭❤
Terka:To je super,gratuluju💗Za hodinu nam jel autobus,tak jsme čekali..
Už byl na místě,nastoupili jsme do autobusu a jeli zpátky do Znojma.Když jsme byli ve Znojme,rozloucila jsem se s Terkou a šla domů.
Šla jsem do sprchy.Odlicila jsem se a šla si lehnout do postele.. Ještě než jsem šla spát,prohlizela jsem si videa a 2 fotky.Byl to úžasný zážitek a ke všemu když mám jeho telefonní číslo.Pak jsem šla na ig a tam čekalo na me další překvapení...
Užívatel @bendigjan vás začal sledovatOmgggg!To není možný,Honza me sleduje na mém osobním účtu.Dala jsem to na stories a všichni mi to přáli.
Pak jsem ještě na ig hodila fotku kde me objímá a kde mě drží kolem krku a napsala"Konecne se mi splnil můj sen a viděla @"bendigjan"Šla jsem už spát..