" Am auzit un tipat din living, parea a fi tata. Am coborat cu pasi repezi, dar cand am ajuns in living, imi doream sa nu fi facut asta. Tata zacea intr-o balta de sange imensa, iar mama statea intr-un colt si plangea. Telefonul era langa ea, semn ca a sunat la Salvare. M-am asezat langa ea, doar stand si holbandu-ma la trupul tatei. Nu aveam ce sa fac, aveam 8 ani. Dar cand, am vazut o umbra pe hol iesind pe usa, apoi auzind un motor de masina mi-am dorit sa fi reactionat. Era oficial, mai amdoar un parinte. Am auzit sirenele si m-am ghemuit la pieptul mamei. Imi era frica. Voiam sa fie doar un cosmar. Dar din pacate nu era.."
Eu sunt Chelsea,am parul roscat deschis si ochii albastrii, dar mai port lentile,..Stiu suna a cliseu, nu?! Mda.. Sunt o tanara nonsalanta, amuzanta si foarteeeeeee incapatanata.. Am 18 ani.. Eu impreuna cu cele mai bune prietene ale mele- adica Deena si Karinna - ne dorim foarte mult sa ajungem la Oxford, Londra. Mie mi se mai spune si Sea sau Chels.Deena e una din cele mai bune prietene ale mele. Are parul blond si ochii albastrii spre gri. Mda, stiu ce vreti sa spuneti..'Alt cliseu, nu?'.. Soarta.. Ea este amuzanta, isteata, descurcareata, bla, bla,bla..Parca eu eram personajul principal aici.. Nu? In fine, mai departe. Karinna: este o fire nonsalanta, ca mine de fel, insistenta, dar e fricoasa..Nu, nu genul ala de fricoasa.. Adica nu-i e frica de intuneric...Ii e frica sa intre in bucluc..Si de inaltimi.. Ea are parul albastru si ochii rosii! Na, ca am zis-o si pe asta.. Mai suna cliseic? Neaah.. Glumeam mai, ce ati facut fata asta? Ei bine, ea are parul negru si ochii caprui.. Si impreuna suntem niste supermani incredibili. Da.. am zis intentionat 'supermani'. Va da-ti si voi seama ca nu avem super-puteri, si nu am salvat pe nimeni.. In fine sa intram impreuna in lumea mea.
~Din perspectiva lui Chelsea~
' Sorry for party rockin''
Soneria telefonului rasuna in camera mea.. Cine naiba poate fi la ora asta? M.am ridicat somnoroasa din pat, si am apucat cu nervi noul meu Samsung Galaxy S III. Deena..
-Da Dee, de ce ma suni asa devreme?! am cascat plina de nervi, deoarece am fost trezita asa de dimineata.
-Somnoroaso e 14.00! Hai ca ne vedem la Starbucks la 15.00, am o veste buna.
-Ce veste?!
Ttttta-ttttta-ttttttta.
Perfect, dupa ce ca ma trezeste, ma m-ai si tine in suspans. Am tipat si am aruncat cu o perna in tavan, dupa care mi-am afundat fata in ea. Pana la urma m-am silit sa ajung in dus, si am dat drumul la apa calda sa curga peste mine.Cum a venit vremea clatitului, apa a inghetat. La naiba. O faza d-asta tine in jur de 10 minute.. Dar cine asteapta, era 14.30. M-am clatit cu apa rece. Cred ca am sa fac pneumonie...In fine, intru in imensul meu dressing. Neah, neah, neah, asta e! Am ales niste pantaloni albi scurti, si un tricou portocaliu pe umar pe care scria ' If you love me, I will give you a cuppcake'. M-am incaltat cu niste Conversi- incaltaminte pe care nu o port prea des- de data aceasta portocali cu cerculete roz. Am coborat in bucatarie si am muscat dintr-o briosa cu ciocolata si am baut un pahar cu lapte. Stiam ca o sa servesc micul dejun la cafenea, dar totusi, nu voiam sa-mi ghiortaie matele.
-Pa mamaaa!
Ce aiureli spun si eu, mama nici nu e acasa, e la studio. E designer de moda.. Tata a murit acum 10 ani, dar prefer sa nu mai vorbesc despre asta.
In fine, ma urc in BMW-ul meu alb si am pornit spre Starbucks.
~ Din perspectiva Deenei ~
Doamnee, copilul asta nu mai ajunge? O fi murit sau iar s-a inchis in dulap?
~ Din perspectiva Karinnei ~
Oare ce are Deena asa important sa ne spuna? Iar i s-a inecat bishonul in W.C.?
In poza ---> Chelsea
CITEȘTI
Just give your heart One Direction [One Direction Fan Fic
FanfictionHey ya`! Aceasta este prima mea poveste, mai exact fan fic pe acest site.. Soooo.. prima oara...sa speram ca-i cu noroc;) Deci in ea este vorba de Chelsea, o fata simpla.. Ea si cele doua prietene ale ei (fane One Direction ), ajung la facultatea Ox...