O noua parte:o
Enjoy:)- iubesc chestia asta;))
Louis m-a mai linistit. Am jucat tenis cu lingurile, si l-am fortat pe Liam sa se uite..(BeiiuStyles) Saracul, mai avea putin si lesina. Pana la urma, ne-am oprit, deoarece Liam a plecat la nu stiu ce conferinta.. Uff, baiatul asta e cantaret sau afacerist? Eu tot cred ca se impaca cu Danielle. De unde stiu de Danielle? repet, Dee e obsedata. In fine, dupa am incercat sa il vopsim pe Zayn, dar nu era acasa, asa ca ne-am hotarat sa ne uitam la un film..
- Copil necajit de soarta, eu nu ma uit la nici un morcov care are nas, gura si poate canta rock! am tipat eu in timp ce radeam.
-Hai maaa! E super misto! incerca el sa se apere.
Pana la urma, dupa o partida de gadilici (la care eu am castigat) ne-am hotarat sa ne uitam la The Exorcist. Pe la mijlocul filmului s-a luat curentul, iar afara era furtuna, dar aveam destula baterie la laptop ca sa ne mai uitam. Eu faceam pe mine de frica, iar Louis radea ca idiotul. Apoi cineva a incercat sa deschida usa..Si a reusit..
-Aaaaaaahh! am tipat eu cu toata puterea.
Louis inca radea, dar a incremenit si el cand o silueta si-a facut aparitia in fata sufrageriei.
- Sunteti patetici, spuse Harry si lumina reveni ca prin minune, cand eu cu Louis am descoperit intrerupatorul.
- Eu nu sunt patetica, m-am plans. Pai, ce Super-man e el daca tipa ca o fetita?
Am inceput sa rad si Louis se uita la mine cu o mutra serioasa. Am facut o grimasa iar el a bufnit intr-un ras isteric. Saracul, cat sa se tina? Dar mie mi-a pierit toata pofta de ras cand am vazut cine a intrat pe usa.
- Pff.. am zis eu si am fugit sus. Vocea lui Amy se auzea la parter, dar eu nu am bagat-o in seama. Dar m-am gandit sa fac ceva..Ceva ingenios.. Mi-am luat din dulap o rochie scurta, alba, niste pantofi cu toc, bratari, m-am dat cu rimel si luciu de buze, iar apoi am coborat. M-am uitat la Harry cu o privire batjocoritoare, si m-am indreptat spre Louis.
~Din perspectiva lui Harry~
Se apropia de Louis. Cand a ajuns in dreptul lui l-a sarutat fara nici o remuscare. Din ambitie, am sarutat-o si eu pe Amy. Dar Chelsea ma intrecea, sarutul lor fiind unul apasat si pasional, fata de noi care doar ne atingeam buzele. L-a pus pe Louis sa se schimbe iar apoi au plecat. Pur si simplu au plecat.
~Din perspectiva lui Louis~
A fost asa wow, iar ea era asa wow, si sarutul a fost extrem de wow. Dar Deena? Dar o plac mai mult pe Chelsea. Ba nu, pe Deena. Nu, Chelsea. Nu, Deena. Chelsea, Deena, Chelsea, Deena, Chelsea...-
- LOUIS! am auzit un strigat.
- Erm.. Da?
- Am intrebat la ce club vrei sa mergem?
Clar... Chelsea e aleasa inimii mele plina de morcovina, carotina sau cum s-o numi chestia aia portocalie din morcovi.
-Umm.. Club Aquarium ( chiar exista, este locul 4 in Top 10 Cluburi de Noapte)
-Ok..
In club am dansat toata noaptea, am baut, am dansat, ne-am sarutat. Pana cand in club intra..
_______________________________________________________________________
Eh, ce ziceti? Multumesc de voturi, reads si comm.:) va iubesc.. Ei bine, eu ma duc @BeiiuStyles sa joc tenis cu linguri:)))
See ya'!
Love,
Hally
CITEȘTI
Just give your heart One Direction [One Direction Fan Fic
FanfictionHey ya`! Aceasta este prima mea poveste, mai exact fan fic pe acest site.. Soooo.. prima oara...sa speram ca-i cu noroc;) Deci in ea este vorba de Chelsea, o fata simpla.. Ea si cele doua prietene ale ei (fane One Direction ), ajung la facultatea Ox...