Prima zi de Craciun-"E doar vina ei"

768 54 2
                                    

Un geamat scurt i se strecoara printre buzele catifelate.Ar mai fii vrut sa doarma dar razele soarelui sunt mult prea insistente.Dechide ochii incet si isi ridica capul de pe perna ce purta un miros nefamiliar.Era un parfum barbatesc de care ea nu isi aduce aminte sa il fii cumparat.Camera nu era a ei.Era curata si luminata,toata in alb si negru.Bun gust.Isi spuse ea.Dar totusi intrebarea ramanea.Unde era si cum a ajuns aici.Un ciocanit scurt la usa si un cap brunet ce se strecoara in camera.Toate amintirile noptii trecute se lovesc de ea precum se lovesc valurile de stanci.

Flashback

Se aseza langa domnul Nickolas.I se parea intradevar un barbat interesant.Auzise de el,dar nu il vazuse.Nici in oras si nici in vreun ziar de scandal.Probabil era destul de respectat.Doar fizicul sau te face sa il respecti.Nu bea.Nu avea nici un pahar de bautura langa el,doar apa.Il studia din cap pana in picioare.

Nickolas o vedea cu coada ochiului cum il studiaza.Nu ii displacea asta e clar.In mod normal ar fii spus o replica destul de desteapta incat sa fie inteleasa de cel care il priveste si sa il incomodeze.Dar intr-un mod ciudat se simtea foarte bine stiind ca e privit de ea.Nu ca el nu ar privi-o.Ba din contra,asta a facut toata seara,doar ca el a facut-o subtil,fara ca ea sa il prinda.Au discutat diverse chestii.Ea mai bea un pahar.Nickolas incerca intr-un mod subtil sa o opreasca,dar se pare ca Carol chiar avea nevoie de bautura.S-ar fii asteptat ca atunci cand era clar ca era beata,sa se planga de anumite lucruri,cum ar venii despre iubit sau despre prieteni sau alte neajunsuri.Insa ea radea,dar nu tare,ci era un ras contajios,care nu parea a fii al unei persoane bete,ci al unei persoane fericite.Nu a mai vazut un astfel de zambet.Vorbea cu drag despre prieteni si familie.Nu a mentionat nici un iubit si asta il multumea intr-o oarecare masura.Insa vorbea despre dragoste si Craciun,iar el putea doar sa dea din cap si sa aprobe.El nu stie ce e aia dragoste sau ce e ala Craciun.A stiut,s-a bucurat de ele,dar apoi s-au dus,o data cu familia lui.A fost lasat singur,fara dragoste,fara grija.A uitat ce inseamna sa iubesti.Era copil cand a avut loc accidentul.Se petrecuse de Craciun.Era sarbatoarea lui preferata.Parintii lui uitasera sa ii ia acea masinuta care o vroia.Evident ca nu au uitat de el,doar ca au uitat de acea masinuta.Ei stiau cat de mult si-o doreste micul Nickolas,iar el merita orice,pentru ca era un baiat cuminte si iubitor.Deci inainte de a veni Mos Craciun au dat fuga la magazin.Si de atunci nu s-au mai intors.

Nickolas a dat vina pe Mos Craciun ca parintii lui au murit.Anii au trecut iar el tot ura Craciunul.Nu mai decora casa,u mai gatea,nu mai statea imprejurul oameniilor.Lucra,lucra si lucra.Acele vremuri fericite s-au dus,vechiul Nickolas s-a dus.

Nu a mai zambit de atunci,dar se pare ca satena il facea sa se simta bine,sa se simta la locul lui.Zamba inconstient la fiecare poveste pe care ea o spunea.Desi nu intelegea ce era asa amuzant sau macar atat de fericit,simtea ca trebuie sa zambeasca.Se imbatase destul de rau.Abia putea sa mearga.Clar nu o putea lasa acolo.Eric si Elisabeth mai aveau treaba cu invitatii iar ea nu stia unde locuieste.Era tarziu si nu avea de gand sa caute informatii despre frumoasa satena.Asa ca a facut primul lucru care i-a trecut prin minte.Iar dupa parerea lui,era si cel mai bine.Si astefel Carol a ajuns in dormitotul frumosului brunet.

End Flashback

Statea acolo pe patul sau,uitandu-se confuza peste tot.La cat de mult a baut e normal sa nu isi aminteasca ce s-a intamplat noaptea trecuta.Asta il amuza mai mult decat ar trebui.Se simtea ca ar trebui mereu sa zambeasca in preajma ei.Nu stia de ce,dar simtea ca daca nu o face,satena il va vedea altfel,si va pleca de langa el.

"-Nickolas eu..." El ridica mana ca sa o reduca la tacere.Ea il asculta si astepta sa spuna el ceva

"-Uite Carol.Aseara ai baut,sa spunem,putin mai mult.Nu am stiut unde locuiesti iar Eric avea destul de mult de lucru cu invitatii.Era tarziu si tu erai jumatate adormita.Nu am mai stat pe ganduri,te-am adus la mine." Povestise ca si cum asta ar fii normal.Pentru ea nu era,si o enerva intr-o oarecare masura ,calmitatea cu care trata situatia.Nu i se parea absolut normal sa se trezeasca intr-o camera straina cu un brunet de vis stand in usa dormitorului necunoscut,dar totusi nu se plange pana la urma.Adica are un brunet la usa dormitorului.

How to love(Poveste de Craciun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum