Chaelisa တို႔ႏွစ္ေယာက္ Mr Kim တို႔ မိသားစုနဲ႔ ထမင္း လက္ဆံုစားျဖစ္သြားသည္။
.
Mr Kim က ထမင္းစားၿပီး Dining room ထဲကေန မထြက္ခင္ေလးမွာ...
Lisa ဘက္ကိုလွည့္ၿပီး...
.''Lisa ေရ ဧည့္ခန္းဆီ ခနေလာက္ လာပါအံုးေနာ္..."
"Nae boss. ."
Lisa နဲ႔ jen. .ထမင္းစားၿပီးေတာ့...
Mr Kim ရွိတဲ့ ဧည့္ခန္းဆီသို႔ ထြက္လာလိုက္သည္။
.
"ထိုင္ေလ...Lisa နဲ႔ သမီး jen. .""Nae boss. .."
"Nae ဦးေဖ....""ဦးေဖ သမီးနဲ႔ lisa ကိုေရာ ေနာက္ေတာ့ Soo ကိုပါ ေျပာခ်င္တာက...."
.
"ေနအံုးေလ. ရွင္ဘဲ Soo ေလးကိုပါ ေျပာခ်င္တယ္ဆို သူမွမလာေသးတာ...ေစာင့္အံုး..."Lisa နဲ႔ jen ရဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ထိုင္ေနတဲ့
Mr Kim ကို သူ႔ဇနီးက ေျပာလိုက္ျခင္းပါ..၊
တကယ္ဆိုရင္...Mrs Kim ဟာ Soo ရဲ႕ မိေထြး တစ္ေယာက္ဆိုေပမယ့္..Soo ကို သမီးအရင္း တစ္ေယာက္လို...(၉) ႏွစ္အရြယ္ကေလးဘ၀ကတည္း ေစာင့္ေရွာက္လာရတာမို႔...Soo ကို အလိုလိုက္ၿပီး ခ်စ္ရွာသည္။...
ဂရုစိုက္ေပးသည္။...
သူမရဲ႕ သမီးအရင္းကိုေတာင္ ဂရုစိုက္ခြင့္မရ။...ခင္ပြန္းျဖစ္သူက ေတြ႕ခြင့္မေပးခဲ့...အဲ့အခ်ိန္တုန္းကဆို သူမရဲ႕ သမီး Kim jennie က (၈)ႏွစ္အရြယ္ခန္႔သာ..ရွိေသးသည္။...အေမအရင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္တာေၾကာင့္ ၀မ္းနဲ႔လြယ္ခဲ့ရတဲ့ ကိုယ့္ေသြးသားကို ေတြ႕ခ်င္လို႔တမ္းတခဲ့ေပမယ့္.. အေၾကာင္းမထူးခဲ့ပါဘူး...ကံၾကမၼာက မ်က္ႏွာသာ မေပးခဲ့ဘူးေလ အခုေတာ့ သူမရဲ႕ သမီး အပ်ိဳစင္ အရြယ္ေရာက္မွ...
သူမကို ေတြ႕ခ်င္လြန္းလို႔ နရမက ပူဆာခဲ့လို႔သာ သူမရဲ႕ သမီးေလးကို ေတြ႕ခြင့္ရခဲ့သည္။
တကယ္ပါ...သူမ သမီးျဖစ္သူကို ေက်းဇူးတင္မိသည္။
သူမဆီ အေရာက္လာခဲ့လို႔...။
.
.
●●●●●●●●
.
JISOO ထမင္းစားၿပီးေတာ့..
ဧည့္ခန္းထဲကို...၀င္လာကာ ဆိုဖာေပၚထိုင္ခ်လိုက္သည္။
.
"အားလံုးေရာက္ၿပီဆိုေတာ့...Appa ေျပာခ်င္တာ ေျပာေတာ့မယ္ေနာ္ Soo. ..""Nae appa. .."
''Appa ေျပာခ်င္တာက...ဒီလိုပါ ..သမီး Jen က ေနာက္အပတ္ Friday မွာ Newyork ကိုျပန္ေတာ့မယ္ဆိဳတာ...အားလံုးသိထားႏွင့္ၿပီ ထင္တယ္..."
"Soo မသိေသးဘူး Appa. .''
"အင္ ဟူတ္မွာပါ..Soo ကအိမ္နဲ႔ Company မွာဘဲ ေရာက္ေနတယ္ဆိုေတာ့..သမီး jen ကိစၥကို မသိတာပါ Appa ေတာင္မွ Lisa ေျပာျပမွ သိရတာ..."
YOU ARE READING
Bodyguard ေလး ကၽြန္မခ်စ္သူ..အဆက္💗
Fanfictionလူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ေရာ ပံုစံေရာ..ေျပာင္းလဲေပးႏိူင္တဲ့ အရာထဲမွာ.. အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာလည္းပါ ပါတယ္..