.
"ဘာ! ခ်စ္သူေတြ..."
.
"Nae. .."
.
"မင္း ငါ့ေနာက္ အျပင္ ခန လိုက္ခဲ့...""ဟို...Lisa ရဲ႕ အလုပ္ခ်ိန္မို႔...
"ရတယ္ ငါ့ Appa ကို ငါေျပာလိုက္မယ္.."
"Nae. ..
.
Lisa.က သူနဲ႔ jen က ခ်စ္သူေတြလို ၀န္ခံလိုက္ေတာ့..jen ရဲ႕ ဖေအမတူ မေအကြဲ အစမမ ျဖစ္သူ Kim jisoo က...Lisa ကို. Company မွာ မဟုတ္ဘဲ အျပင္ကို ထြက္ဖို႔ ေခၚေနသည္။Lisa ျငင္းဆိုလိုက္ေပမယ့္ မေအာင္ျမင္ခဲ့....။
.
ေနာက္ဆံုး သူေခၚတဲ့ ေနာက္ကိုသာ လိုက္လာလိုက္သည္။...
.
Lisa အထင္ Kim jisoo က jen ကို စိတ္၀င္စားေနတာ ျဖစ္ႏိူင္သည္။..ထို႔ေၾကာင့္..
Jen ကို မဟုတ္ဘဲ...Lisa ဘက္က အရင္ လမ္းခြဲေပးဖို႔ ေတာင္းဆို ေစခ်င္ေနတာလို႔ ခန္႔မွန္းႏိူင္သည္။....
.
Kim Jisoo ေနာက္ကို Car Parking အထိ လိုက္လာၿပီးေနာက္ .."ကား ေပၚတက္..
"ဗ်ာ...
"မင္း ကို ကားေပၚတက္လို႔..."
"Nae. ..
Lisa က jisoo ေျပာသလို. .ကားရဲ႕..အေနာက္ခန္းထဲကို ၀င္လိုက္သည္။.
သူကေတာ့ အေရွ႕ခန္း ေမာင္းသူေနရာကေပါ့....။
.
ကားကို တစ္နာရီ နီးပါးေမာင္းလိုက္ေတာ့မွ...
.
ပန္းဥယ်ာဥ္ျခံက်ယ္ႀကီး တစ္ျခံထဲကို ခ်ိဳးေကြ႕ ၀င္လာလိုက္သည္။...
....ပန္းမ်ိဳးေစ့ေပါင္း မ်ားစြာ စိုက္ပ်ိဳးထားၿပီး..စံုလင္ လွပါလြန္းလာသည္။..
.
ႏွစ္ရွည္ခံ..သီးပင္မ်ားလည္း စိုက္ပ်ိဳးထားၿပီး...ေမ်ာ္စင္ အေသးစားေလး တစ္ခုလည္း တည္ေဆာက္ထားသည္။...
.
ေႏြရာသီလို ေရခမ္းေျခာက္တတ္တဲ့ ရာသီေတြ ေရာက္လာတဲ့ အခါ အပင္ေလးေတြ ေရရရွိေရးအတြက္...ေရစင္အ်ားစြာလည္း...တည္ေသာက္ထားသည္။...
.
သစ္ေခါင္း သစ္ျမစ္ေတြနဲ႔ ဒီဇိုင္းပံု ေဖာ္ၿပီး...တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ဘန္ဂလို...တစ္လံုးရဲ႕ ေရွ႕၌...Kim jisoo က ကားကို ထိုးရပ္လိုက္ၿပီး ကားေပၚဆင္းသြားသည္။..
.
Lisa လည္း ကားတံခါးဖြင့္ၿပီး..လိုက္ဆင္းသြားလိုက္သည္။..
.
"သခင္မေလး Soo ပါလား..လာမယ္ဆိုရင္လည္း ဖုန္းႀကိဳဆက္ပါလား...အခုေတာ့ ဘာမွမခ်က္ထားရဘူး...:"ေနပါေစ...အားဂ်ီးမားရယ္...
Soo အတြက္ အဲ့ဒါေတြ မလိုပါဘူး...""အခု ဘာကိစၥ...
"ကိစၥကေတာ့ ေထြေထြ ထူးထူး မဟုတ္ပါဘူး ..ႏွစ္ခ်ိဳ႕ဝိုင္ေလး ယူခဲ့ေပးပါလား..."
YOU ARE READING
Bodyguard ေလး ကၽြန္မခ်စ္သူ..အဆက္💗
Fanfictionလူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ေရာ ပံုစံေရာ..ေျပာင္းလဲေပးႏိူင္တဲ့ အရာထဲမွာ.. အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာလည္းပါ ပါတယ္..