Σε αυτό εδώ το ταπεινό κεφάλαιο θα κατατάξω τα βιβλία που έχω γράψει γενικά στο wattpad όλα αυτά τα χρόνια από το λιγότερο αγαπημένο μου στο πιο αγαπημένο μου.
Η ιεράρχηση θα γίνει σύμφωνα με την υπόθεση, το περιεχόμενο και την όρεξη που είχα να τα γράψω μαζί με τις ιδέες που μου έρχονταν στο νου.
Θεωρώ ότι είναι σημαντικό να έχουμε αυτοκριτική και γι'αυτο το λόγο σας παρουσιάζω την παρακάτω λίστα.6) Moonlove. Όσοι με ακολουθείτε από παλιά σίγουρα θα θυμάστε αυτό το βιβλίο που είχα γράψει καθώς είναι το πρώτο βιβλίο που δημοσίευσα. Πρόκειται για μια ρομαντική ιστορία φαντασίας την οποία διέγραψα από το προφίλ μου γιατί δεν είχα μάθει να εκφράζομαι σωστά και να καταφέρω να κάνω την πλοκή να ρέει ομαλά. Όποτε ήταν λιγάκι cringe με τις τώρα γνώσεις μου να το διαβάζω και έτσι αποφάσισα να τη σβήσω. Εκτός αυτού, πρόκειται για μια ιστορία καθαρά βγαλμένη από την εφηβική μου καρδιά (γελάω) και θα ήθελα να μείνει εκεί.
Τώρα αν θα την ξαναδημοσίευα δεν ξέρω. Μάλλον αλλά θα πρέπει να την τελειοποιήσω. Την έχω στα drafts και όποτε με πιάνει νοσταλγία τη διαβάζω και θυμάμαι τις πρώτες μου μέρες στην εφαρμογή 😭5) Challenges. Γιειιιιι Συγχαρητήρια διαβάζετε ένα βιβλίο που είναι στην προτελευταία θέση 😂. Ο λόγος που το έχω βάλει εδώ είναι επειδή δεν έχει υπόθεση. Αυτό. Είναι απλά γεγονότα και πληροφορίες από την ζωή μου που θελω να μοιραστώ μαζί σας. Και μιας και μιλάμε για ετούτο εδώ το βιβλίο θα ήθελα να σας ομολογήσω ότι θα ήθελα και αυτό να το διαγράψω (τουλάχιστον τα αρχικά κεφάλαια) γιατί πολλά από αυτά που ανέφερα δεν αληθεύουν πλέον καθώς έχω μεγαλώσει από τότε και έχω αλλάξει αντιλήψεις. Θα το σκεφτώ. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να το ξαναγράψω με νέες πληροφορίες 😂😕😕
(!!!! Η αγάπη μου προς την Αριάνα δεν άλλαξε να ξέρετε😂)4) Ποιος [βιβλίο 2]. Λοιποοοοον. Κοιτάξτε τι παίζει εδώ. Όταν το ξεκίνησα είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ που θα έγραφα μια συνέχεια για το προηγούμενο βιβλίο μου «Ποιος;» που θυμάμαι είχα γράψει σε μια μέρα τα πρώτα τέσσερα κεφάλαια! Όμως η πλοκή δεν εξελίχτηκε όπως την ήθελα 100% στην πορεία και σε πολλά σημεία παρουσιάζω ανακρίβειες και περίεργα πράγματα. Αξίζει να πω ότι και σε αυτό το βιβλίο όταν το ξαναδιάβασα παρατήρησα αδυναμίες στο λεξιλόγιο μου και απότομη αλλαγή πλοκής όμως μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό βιβλίο και η βασική υπόθεση είναι καλά φτιαγμένη.
YOU ARE READING
Challenges
Short StoryΑναγκαστικά έπρεπε να γράψω αυτό το βιβλιο (που ο θεος να το κάνει βιβλίο αλλα τεσπα), επειδή εχω δει το όνομα μου σε πολλά αλλα βιβλία challenges. Μέσα εδω θα γράφω πράγματα για μενα για διαφορα θέματα κυρίως οτι γράφουν και οι αλλοι στα δικα τους...