Αγαπημενοι τραγουδιστες

22 5 1
                                    

Λοιπόν... Εδω πιθανόν να μην έχουμε κοινά γούστα, καθώς τραγουδιστές ειναι αρα ο καθένας μας έχει τους δικούς του αγαπημένους.
Είναι παρα πολλοί (γυναίκες και άντρες) οποτε θα γράψω οσους λιγότερους μπορώ.

Αρχικά να σας ξεκαθαρίσω πως η μουσική που ακουω συνήθως (δηλαδή καθε μερα) ειναι η ποπ. Αντε κανα βράδυ να ακούσω και ελληνικά (ξέρετε, απο τα σκυλάδικα γιατί ολοι μας είμαστε σκυλια κατά καιρούς 😂)

Αγαπημένοι μου Τραγουδιστές ♂
1) Shawn Mendes. Καλα ηταν φανερο. Ειναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής. Μου αρέσει παρα πολυ η φωνή του και τα τραγούδια του διοτι εχει ενα στυλ που δεν εχουν οι αλλοι τραγουδιστές. (Αγαπημένο τραγούδι: There's nothing holding me back)
2) The Weeknd Φυσικά! Εχει πολύ ωραια τραγούδια με ωραιο ρυθμό. Ειναι από εκείνους τους τραγουδιστές που αναγνωρίζεις τη φωνη τους αμεσως. (αγαπημένο τραγούδι: Starboy)
3) Justin Bieber. Λοιποοον.. Εδώ τι γίνεται. Στην αρχη της καριέρας του (δηλαδή απο το Βaby) δεν μου αρεσε πολυ. Βασικα καθόλου. Και οχι επειδή ειχε ψηλή φωνη. Δεν μου αρεσε ο ρυθμός των τραγουδιών του. Ξεκίνησα να τον ακουω οταν ακουσα το What do you mean? Στο ραδιόφωνο, που μου φάνηκε παρα πολυ ωραιο τραγούδι, και οταν ακουσα το Sorry, χωρίς να ξέρω πως ειναι αυτος μου αρεσε παρα πολυ (καθως είναι ενα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια) και απο τοτε ο, τι τραγούδι εχει βγάλει μου αρεσει. Επίσης μου αρέσει πολύ και το στυλ του (τα Jogger, οι μακριές μπλούζες και τα καρώ πουκάμισα) (Αγαπημένο τραγούδι : Sorry)
4) Charlie Puth. Ωωωωω φωνάραααα! Απο το See you again μέχρι τώρα δεν εχει βγαλει κανενα τραγούδι που να μην μου αρεσει. Η ψηλές του νότες (και στο Ντεμο και στα live) ειναι παρα πολυ καλες και τα τραγούδια του εχουν πολυ ωραιο ρυθμό. (Αγαπημένο τραγούδι :How long)
5) Harry Styles. Γκουχ γκουχ. Αυτος ο τραγουδιστής, με την καταπληκτική φωνη, δεν μου αρεσε οταν ηταν μελος των One direction καθώς ήμουν Hater αυτου του συγκροτήματος. Ομως απο τοτε που διαλύθηκε (yeah! ) το συγκρότημα μου αρεσει παρα πολυ ο τρόπος που τραγουδάει και που συμπεριφέρεται στα live του, μου αρεσει παρα πολυ η φωνή του και φυσικά τα τραγούδια του, τα οποία δεν ειναι πολλα ,γιατι τώρα ξεκίνησε την σόλο καριέρα του. (Αγαπημένο τραγούδι Sign of the times. Ισως και ενα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια γενικα)
6) Pitbull. Ισως οχι ένας ποπ τραγουδιστής αλλα μου αρεσει παρα πολυ η φωνη του και παίζει να είμαι ο μονος που εμαθε το 2017 πως το I know you want me είναι δικο του! Το άκουγα απο τοτε που βγηκε (δημοτικοοοο). (Αγαπημένο τραγούδι :International love)

Challenges Where stories live. Discover now