Igaz vagy Hamis?

1.8K 62 20
                                    

Reggel 7:30 perc ideje felkelni mondom magamnak.Ja be se mutatkoztam Midorya Izuku vagyok jelenleg 17 éves.
-Minek most feleklni hétvége van nem?Jó de azért fel kel kelni.
Felülök az ágyban és kinyújtózok.
-Elöször is reggeli.
Felállok és kimegyek a szobámból.A konyhának hideg a talaja(Író:oké nem tudtam máshigy megfogalmazni😅)
"Csingggg"Csörren a telefonom.
-ki lehet ilyen korán.
Mondom ásítás közben.Uraraka írt.
Uraraka:Jó reggelt Deku.😊
Én:Neked is jó reggelt Uraraka-san.
Uraraka:Azér irok mert gondoltam ma elmehetnék a többiekkel a Moziba.Van kedved jönni?
Én:Persze😊
Uraraka:Ott lesz Bakugou is.
Én:Hogy veted rá hogy jöjjön?
Uraraka:Nem volt könnyú de a végén sikerúlt.😂
Én:Rendben de hol találkozunk?
Uraraka:A suli elöt 11-kor oké?
Én:Oké.

-------------------------------------------------------------------------

Leteszem a telót az asztalra és ránézek az órára 9:30.
Elkéne kezdeni készulődni.Felöltözök és indulok is.15 perc alatt oda érek a suli elé és ott várnak a többiek.
-Hello mindenki.
Köszönök a csapatnak.
-Helo Midorya.
Köszön nekem Kirisima és oda jön hozzám.
-Mizu?
Kérdezi mosolyogva.Én csak mosolygok rá.Megjelent Bakugo azzal az ismert mogorva arckifelyezéssel.
-Na mostmár mindenki it van.Mehetunk?
Kérdezi Uraraka-san.
-IGEN!
Ordítjuk mindnyájan.
Megérkeztunk a Mozihoz Uraraka mindenkinek oszt jegyet és én pont Katchan mellet kötök ki.
-Amúgy melyik filmet nézzuk meg?
Kérdezem.
-A titanikot.
Mondja Uraraka.
-Azt a szart?
Mondja melletem Katchan.
-Ha nem tetszik haza ismehetsz és hívunk helyeted mást.Katchan csak mogorván néz de úgy látszik marad.
Bemegyunk.Le ül mindenki a helyére én meg Katchan jó messze kaptunk helyet a többiektől de leülünk.
Elekezdődik a film és pár percer késöbb Katchan már alszik.A feje a vállamra bukik.

*Bakugou szemszögéből az eddigi történet*
Felkeltem az ágyból és kimentem a konyhába de amint elkezdtem csinálni a kávét csőrren a telefonom.
-Ki szar ír ilyenkor.
Uraraka.Tudhatm volna ő szokott ilyenkor zaklatni az emberekt a hulye kéréseivel.
Uraraka:Szia Bakugou
Én:MI AZ TE HÉLIUMOS LUFI MIT AKARSZ ILYENKOR AZ EMBERTŐL.
Uraraka:Nem kell azért kiabálni mert ír az ember.Amúgy csak anyit akartam hogy nincs e kedved eljönni velem és a többiekkel a Moziba?
Én:NINCS!
Uraraka:Ha jössz Deku mellet kapsz helyet.
Ezen elgondolkoztam egy kicsit.Deku mellet a Moziban nem hangzik rosszúl.
Én:Rendben megyek de tarts be az igértett.
Uraraka:Oké.Tali az iskola elött
11-kor.
Én:Ok.
Leteszem a telefont és megiszom a kávém amit idő közben megcsináltam.
Deku mellet a Moziban ez remek.😀ezuhamyzok és felöltözök és elindulok.Meg is érkezek aztán elindulunk.
-Melyik filmet nézzuk?
Kérdezi Deku.
-A titanikot.
Az a film egy fos és ezt hangosan is kimondom.
-Azt a szart.
-Ha nem tetszik haza is mehetsz.
Kacsint rám Uraraka.
Én meg csak állok és bámulok.Az kizárt hogy most hazamenjek.Ígyhát maradok.Be megyünk a Moziba de az elött megkapjuk a jegyeket.
Leülünk Urarak tényleg betartotta az igéretét Deku mellé van a jegyem sőtt a többiektől jó messze.Elekezdődik a film.Unom de itt van mellettem Deku.
Alvást teterek és rádőlök a nyakára.Puha mint egy párna érzem ahogy verr a szive.Egy kicsit később ő is rá hajtja a fejét az én fejemre.

Egy kicsit később ő is rá hajtja a fejét az én fejemre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok ez az első yaoi sztorim úgyhogy probálkozom.ha tetszet és van mitt mondanod ird le szeretettel várom.😁❤😊😊😊nem tudom mikor lesz új rész

Múló Árnyak(BNHA)BakudekuWhere stories live. Discover now