(deku szemszöge)
Amikor felébredtem egy kicsit meglepődtem mivel nem a régi szobámat láttam hanem azt a fehér és komor kis kuckót.Felültem az ágyon és azon gondolkodtam hogy vajon milyen lesz így az életem.Aztán végre felálltam az ágyról ami olyan kényelmetlen volt hogy nem tudtam hogy voltam képes elaludni rajta.Aztán valaki kopogot persze nem akartam kinyitni az ajtót de kénytelen voltam mert nem hagyta abba a kopogtatást.Mikor kinyitottam ott ált előttem Toga és mosolygott rám.
-Jó reggelt Izuku.
''Hát persze hogy ő jön értem nem is várhattam mást.,, Gondoltam magamban.
-jó reggelt.
-Ma van a nagy nap el ne késs.
Hát igen ma volt az a pillanat amikor elöszőr megtámadják VELEM a UA-t.
-Nem fogok.
Azzal becsaptam az orra elött az ajtót persze ő ezt nem vette zokon hisz őrült volt így csak dudolászva sétált el az ajtóm elöl.Végre rendesen felöltözhettem a új ruhámba és zsebre tett kézzel sétáltam ki az ajtómon.Oda mentem ahová kirendeltek és már ott vártak Shigarakiék.
-Na végre itt vagy.
Mondta reszelős hangon Shigaraki.
-Ezek akikel együtt fogsz harcolni.
Mutatott Dabira,Togára és egy fekete alakra akit még sose láttam.Én bolintottam de ekkor valami szúrást éreztem a karom tájékát.Shigaraki egy inekciós tűt szúrt oda amiben valami lilás folyadék volt és belém nyomta.A fejem elkezdett fájni aztán össze estem és elkeztem a földön vergődni és őrjöngeni a fájdalomtól de egyszer csak elmult és abba hagytam a kapálozást.A karom vörösen fénylett és amint a földhöz értem el is mult.Éreztem magamban az energiát és az erőt meg a dühöt.