Az Erő teljesen a hatalmába kerített és már nem éreztem fájdalmat, felálltam a földről és Shigaraki szemébe néztem.Látszott rajta az elégedetség.
-Na fiú hogy érzed magad?
Megmozgattam a kezeimet.
-Remekül.
-Akkor menjünk.
Ekkor Kurogiri megnyitotta a protált és mi bementünk, persze rajtam maszk volt hogy fel ne ismerjenek.Átléptünk és már a suli közepén is találtuk magunkat.A diákok még nem vettek észre de amint elidultunk ők visítva rohantak el.A tanárok meg felénk kezdtek jönni és a diákokat probálták védeni.Toga elszaladt egy irányba mondva látott egy aranyos fiút.Dabi meg Shikaraki mellett ált és figyelte az embereket közben mosolygott.
-Na fiú menjél valamerre mi addig megkeressük All might-ot.
-Rendben.
Azzal elindultam az egyik bejárat felé egyszer egy tanár ált utamba de férre ütötem egyenesen a falba.A diákok rohantak elöléem és visítottak valamelyik ezt mondta:
-A gonosz szövetség.
a másik:
-Meg fognak ölni minket.
Olyan jól esett ezeket hallani hogy akaratlanul is mosolyra húztam a számat ami persze ez nem látszott a maszkomtól.Egyszer csak a diákok között felismerem Todorokit.Feléjük sétáltam és láttam hogy Todoroki nem hátrál sőt meg se rezzen.Amikor a többiek benyomultak az ajtón ő ott állt velem szemben.Az arca dühösen méregetett és megszólalt.
-Mit akartok?
Egy kicsitt meglepett a kérdés.
-Óóóó semmi érdekes csak egy kicsit szórakozni meg persze megölni All might-ot.
Láttam rajta hogy meglepődött, ugye nem vette észre hogy én vagyok az?
-Ismerős a hangod.
Baszki észrevette.
-Nem ismerlek valahonan?
Mi ez valami baráti beszélgetés?
-Nem hiszem.
Aztán támadtam, odarohantam és beleprobáltam ütni azonban elkapta a lábam és lefagyaztotta.Szerencsére ki tudtam törni de ahoz hátra kellett ugranom ami egy lábbal elég nehéz.(bocsánat ennyit bírtam és tudom az eleje már benne volt az előzetesben is)
Köszi hogy olvasod és szereted a sztorim nagyon szeretlek titeket puszi
KAMU SEDANG MEMBACA
Múló Árnyak(BNHA)Bakudeku
FantasiEz az első Bakudeku yaoim ugyhogy remélem tetszik