Okulun ikinci günüydü. Liseye yeni başlamış bir sürü genç vardı. 10 - A sınıfından bağrış sesleri geliyordu. Tenefüs değildi. Ders çoktan başlamıştı bile. Galiba bu ses evet bu bağırış Sunny ' nin bağırış sesiydi. Tek bir soru vardı . Sunny neden bağırıyordu ? Hyo hocası ( fizik ) Sunny'nin eteğinin boyuna kızmıştı ve Sunny her zaman ki gibi kendini savunmuştu .
'' Eteğimin boyu sizi ilgilendirmez. Peki ya siz neden benin eteğime bakıyorsunuz? ''
Elindeki kalemi sıraya sertçe fırlatıp sınıftan çıktı. Sehun kapıya odaklanmıştı. Bu olay Sehun'u fazlasıyla etkilenmişti. Hocaya olan davranışı kimse cesaret edip yapamazdı. Sunny'nin özelliği buydu zaten. Kimsenin cesaret edemeyeceği şeyleri yapıyordu ...
Zil çaldı. Sunny'nin en yakın arkadaşı Tiffany Sunny'nin yanındaki sandalyeye hemen oturdu
'' Sunny neyin var ? Bu aralar çok agresifsin. ''
'' Tifanny beni yanlız bırakır mısın? Konuşucak durumda değilim. ''
Tiffany fazlasıyla şaşırmıştı. Sunny daha önce hiç ona böyle bir tavırla karşılık vermemişti. Tıffany fazlasıyla duygusal birisiydi.
Sunny elindeki parayı masaya vururken çıkan ses sinirini bozduğu halde vurmaya devam ediyordu. Bu sırada kafasını kaldırdığında karşı masada ki Sehun'un bakışlarının kendi üstünde olduğunu fark etti. Sehun Sunny 'in bakışlarını fark ettiğini anladığı anda gözlerini kaçırdı. Luhan Sehun'un Sunny'in baktığını çoktan fark etmişti. Çünkü Luhan Sehun'dan gözlerini bir saniye bile ayırmıyordu. Lanet olsun Sehun neden erkeklerden hoşlanmıyordu...
/ / / ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- \ \ \Ders coğrafyaydı. Sunny derse 10 dakika geç kalmıştı. Sun hocası ( coğrafya ) tahtaya bir şeyler yazmıştı. Sunny sınıfa girdi. Hocaya bir şey demeden direk hızlıca sandalyeyi çekti ve oturdu. Bu davranışı fazla kabaydı evet ama o bunu her zaman ki gibi umursamıyordu . Coğrafya hocası Sunny 'nin bu davranışına oldukça karşıydı ve
'' Sunny yaptığın yanlışın farkında mısın ? ''
'' Sizin yanlış dediklerinizi ben doğru buluyorum. O yüzden evet doğrularımın farkındayım. '' dedi sesini yükselterek.
Coğrafya hocası oldukça Sunny'e gıcık olmuştu. Hoca tüm 10 - A 'lılara coğrafya ile alakalı bir şeyler yazdırıyordu. Ama Sunny yazmıyordu. Çünkü Sunny ' nin dersle alakası hiçbir zaman yoktu - yapısı oydu- . Coğrafya hocası Sunny' e bağırarak
'' Sunny toparlan. Bu ne terbiyesizlik. Senin diğer arkadaşlarından farkın ne? Hemen kalem, kağıt çıkar ve sende dediklerimi yazmaya başla. "
''Hocam yazmayı sevmem. ''
'' Seni ukala çık dışarı hemen! '' Sunny sıradan destek alarak kendini geriye itti. Sandalyeden yavaşça kalktı ve yavaş adımlarıyla hocanın karşısına geçti. Baştan aşağıya hocayı süzdü. Elini yumruk yapmıştı ve yumruklarını çok sertçe sıkıyordu. Nefes alış-verişi hızlanmıştı. Bir ses geldi. Bu ses Sehun' un sesiydi.
'' Sunny kağıdın yere düşmüş. '' dedi. Ne kağıdından bahsediyordu? Sehun Sunny'nin yanına yaklaşarak kağıdı uzattı. Sunny kağıdı sertçe aldı ve gözlerini yavaşca gezdirmeye başladı. Bunlar hocanın yazdırdığı şeyler gibi görünüyordu. Ama Sunny'in yazısı değildi. Anlaşılan Sehun yazmıştı ve kağıdı Sunny'e vermişti. Herkes Sunny'in elindeki kağıdı hocaya vermesini bekliyordu. Ama Sunny elindeki kağıt ile kapıya doğru yaklaştı. Ve tam kapıdan çıkarken kağıdı yırtıp çöpe fırlattı . Sehun'un kalbi oldukça kırılmıştı. Ama Sunny 'nin umrunda bile değildi olanlar.
Sehun sandalyesine yayılıp masada kayboldu. Kalbi acırken nerede yanlış yaptığını düşünüyordu...
/ / / / / ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ \ \ \ \ \
Mrb . Herkese ^^ . Okuduğunuz için teşekkürler . Fakat yorum atarsanız gerçekten cok memnun olurum . İlk defa böyle bir şeye kalkıştım . Bu maceramda bana öneriler verip yardımcı olursanız çok sevinirim . İleri ki bölümler kafamda hazır . Sadece hikayenin durumuna bakıcam . Bu yüzden yorum ve begeni lazımm :*** Sizleri çok seviyorum herşey için tşkler yorum atmayı unutmayııınnn canlarıım :* ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sehun~Sunny
FanfictionSehun gerçekten aşık olmuştu. Onun için veremeyeceği hatta yapamayacağı şey yoktu. Ama karşısındaki kızın gerçek kimliğini bilmiyordu. Zaten öğrendiğinde birisi feda edecekti kendisini diğeri ise veda...