Sumru'yu salondaki köşe koltuğa yatırdım. Salonu ufak çaplı toplarken kapı çaldı.
Emirhan olduğunu zannederek
Paldır küldür açtım kapıyı ama karşımda dansöz vardı."Ya çok erken geldin seneye gelseydin biz seni 2023 yılbaşı için çağırdık."
"Trafiğe kaldım."
"Yani gördüğün gibi tatlım ben varım istersen gir kıvır iki birşey sonuçta para almak için geldin. Ama bence ben sana paranı vereyim ve git."
Beni süzdü 'deli mi bu' der gibi
Daha sonra para için elini uzattı.
Parasını verip kapıyı direkt yüzüne kapattım. Bir süre kapıya yaslanıp ne yapacağımı düşündüm.
Kafamı uzatıp salonda koltukta herşeyden habersiz yatan Sumru ya baktım.
Melek gibiydi.
Önce kustuğu yeri temizldim.Daha sonra benim ona en uygun olan kıyafetlerimden seçip yanına gittim.
Yarı uyur haldeydi benim geldiğimi farkedince bakışlarını bana doğru çevirdi.
Bebek gibi bakıyordu.
Yanında ki boş yere oturdum."İzin verir misin üzerini değiştireyim. Senin bunu yapacak halin yok."
Kafasını salladı ve bir çocuk gibi kollarını havaya kaldırdı onu rahatsız etmeyecek şekilde üzerinden çıkardım tişörtünü.
Rahatsız olmasın diye hemen benim tişörtümü giydirdim.
Ben ki yüz yılın çapkını Reckol bu durumdan kendime bir çok pay çıkarabilecekken tek düşündüğüm ve istediğim şuan onun iyi olmasıydı.
Rahatsız olmasın diye başka yönlere bakarak değiştirmiştim üstünü. Usulca onu geri yatırdım koltuğa. Üzerine örtmek için bir şeyler getirmek üzere kalkıyordum ki beni kolumdan kavradı kalktığım yere geri oturttu.
Usulca başını kaldırdı ve öptü beni
Hiç beklemediğim bir zamanda hiç ummadığım şekilde olmuştu.
Yanağımda ki ruj izini temizleyip geri yattı."Teşekkür ederim Varlığına"
Başını okşadım.
"Ben teşekkür ederim Varlığına."
İçeriden battaniye ve yastık getirdim. Gelene kadar çoktan dalmıştı. Yastığı Usulca basının altına koydum.
Battaniyeyi de üzerine örtüp yere oturdum. Kafamı kafasının yanına
Koydum onu izledim öylece
O kadar masumdu ki içime çeke çeke öpmek istiyordum sadece ama yapamazdım o diğerleri gibi değildi ondan böyle bir anda faydalanamazdım. Hatta sadece böyle bir anda değil hiçbir zaman bunu yapamazdım. O izin vermediği sürece ona dokunamazdım. Ama bakmak ve saçlarını okşamak buna dahil değildi dahil olmamalıydı. Bebek kokusunu içime çektim,çektim,çektim...
.
.
.
Sumru'dan
Sabah uyandığımda baş ucumda uyuya kalmış bir Reckol vardı.
Onu hiç böyle görmemiştim.
Bu anı değerlendirip izledim onu bir süre.
Ağrıyan başım bu anın tadını çıkarmama engel oluyordu.
Yaptığım yerden doğrulduğumda onunda uyandığını farkettim.
Boynunu tutarak kalktı olduğu yerden.
Muhtemelen başı yan bir şekilde oturur halde uyuduğu için tutulmuştu.
Bir an göz göze geldik ve şu acınası halimize güldük."Gecenin sonunda ikimizinde batacağını hiç tahmin etmemiştim." Dedi gülerek
"İnan bende.."
Gözü başımda duran elime kaydı.
"Başın mı ağrıyor?"
"Evet.."
"Normal tabi,ben ağrı kesici getireyim bir sana bir bana"
Ayaklanıp salon kapısına doğru ilerledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narsist Misin Aşkım? |Yarı Texting|
Novela JuvenilNarsist herifin tekini nasıl kapıma köpek ediyorum izle gör mucizeyi "Alık mısın kızım dinle dedin ya Dinliyorum işte söyle" Kız sanki yıllardır bu ânı bekliyormuş gibi içinde ki nefreti boşalttı adama "Sen varya gerçekten şu dünya da görüp görebi...