Cerita pendek💐

2 1 0
                                    

'putus ? tak sekarang ni apasal ko minta putus aku bagi ko segala-galanya tapi macam tu je ko buang aku,ko fikir aku tak ada perasaan ke aku sayangkan ko tapi ko buang aku ,dasar jantan tak guna' teriak aku secara tidak puas hati

'memang ko bagi aku segala-segalanya tapi aku dah muak lah tengok muka ko' kata haejin.

'oooo,kenapa baru sekarang ko nak bagitahu benda ni kat aku,dasar jantan tak guna' kata aku tangan aku ni dari tadi dah panas cuma belum berlepas aje lagi.

'memang dari dulu aku nak bagitahu kat ko just bila aq bagitahu kat aku takut nanti ko terhegeh-hegeh cari aku minta aku terima ko balik takde masa aku ramai pompuan tergilakan aku kat sekolah ni bukan ko sorang'kata haejin.

'wuekkk!nak muntah aku dengar tapikan aku rasa orang yang suka ko ni kan semua matanya buta kot tu yang dia suka kat ko ,and one more thing aku terhegeh kat ko salam kat mimpi jelah 'kata aku menahan amarah aku.

'sabar hyo kyo sabar' bisik hatiku

'dahlah hodoh x sepadan dengan aku'  kata haejin dengan angkuhnyaಠ_ಠ .

'APA KO KATA!!!eh jantan tak guna sedar diri ko sikit yang ko ni pon bukanlah hensem mana pon nak kata orang hodoh cermin diri tu dulu baru cakap kat orang FAHAM?! Terang ku dengan panjang lebarnya.kesabaran aku dah melepasi batas dah tu gerqm sangat.

Pangggg!!!

'ingat batas ko 'kata ku sambil tersenyum sinis yang haejin ni terlopong mulut nya nak bagi masuk lalat ke ape.

'ok fine kita putus dengan rasminya ko bukan teman wanita aku dan sila MOVE ON' saja ditekan perkataan move on tu yelah laki tu kan ego tinggi melanggit aku rasa sampai langgit ketujuh rasanya.SORRY KLU LAWAK HAMBAR(。・ω・)ノ゙

'amboi ko cakap senanglah ko main tukar perempuan je hati yang sakit terus dah baik aku ni hati yang dah sakit sape nak pujuk ' kata aku.

'tu suruh kucing belakang kantin pujuk ko ,yelah ko kan suka sangat dengan kucing'sindir haejin.

'hahahaha lawak sangat asal ko tak ketawa,kalau nak buat lawak tunggu masa yang sesuai ye'kata aku dan sambung percakapan .

'ko cakap memang senang perempuan yang dah dapat first love nya  takkan mudah nak move on bukan macam ko main tukar pompuan je tahu nak muntah aku '  kata aku .

'ooo kalau macamtu suka hati kau lah asalkan ko cari kebahagiaan ko aku cari kebahagiaan aku sendiri ok ,bye'kata haejin dan berlalu pergi.

'ko tengok nanti aku akan pastikan ko melutut depan aku untuk maafkan segala kesalahan ko ko akan meyesal suatu hari nanti!!!!' teriak aku (untuk bagi dengar laki tu lah diakan dah pergi mestilah nk kene jerit kan....)

'aku tak akan datang melutut depan ko lah pompuan kalau nak pon dalam mimpi hahahahahh' jerit haejin.

Tak disangka air mata yang aku tahan selama ni jatuh juga tak boleh nak sembunyikan ape ape pon rasa nak nangis je setiap malam aku nangis sebab dia ,takpe aku akan balas balik ape yang ko dah buat kat aku itu janji aku selamnya......

Aku nangis sebab seorang lelaki yang tak pernah sayang aku bodohnya aku...

Klu nk tahu chapter ni author pendekkan je nanti kalu dalm chapter sebenar baru panjang

Lagi satu klu chapter ni hampe bagi tahu tau .......

My secret storyWhere stories live. Discover now