✨story 3✨

1 1 0
                                    

Waktu balik tu aku berjalan -jalan denga kawanku tiba di sebuah kereta BMW viru terlihat sesorang melompat keluar dari kereta dan berdiri di depan ketiga-tiga gadis .

Ketiga-tiga gadis menjerit terkejut apbila seorang lelaki lompat di depan mereka .

'maaf kalau say buat semua orang takut tapi boleh saya nak bercakap dengan hyo kyo sekejap je ' pinta haejin

Hyo kyo tergamam kerana namanya dipanggil ketika dia mahu melmngkah ke hadapan mi ji membisikkan sesuatuvdan membenarkan hyo kyo pergi.

Hyo kyo nampak sangat takut dan risau

'boleh kita cakap jauh sikit ' pinta haejin .

' tak nak saya nak awak cakap kat sinu aje'kata hyo kyo falam nada tegas.

'boleh tapi suruh kawan awak jauh sikit dan don't call me awak call me oppa'kata hejin.

Hyo kyo sedikit tersentak lalu terus menyuruh kawanya pergi jauh sikit dari dirinya.

'apa yang o..oppa nak cakap saya tak ade masa ni ' pinta aku

'sebernanya waktu babby tumpahkan ...' kata - kata haejin tersangkut di situ apabila hyo kyo memotong .

'check to the point and don't call me babby i am not your babby understand'kata aku sedikit tegas padahal dalam hati punyalah takut.

'okay-okay oppa cakap terus sebrnanya oppa suka kat hyo kyo boleh tak hyo kyo terima oppa jadi teman lelaki hyo kyo 'pinta haejin seakan merayu.

Hyo kyo seakan terkejut dengan permintaan haejin tu apa yang diakatakan oleh rakan baiknya semuanya benar.

' bagi saya masa esok saya akan bagitahu' kata aku lalu berlalu pergi.

Lutut aku tersa longgar an hampir terjatuh nasib baik yerin dengan mi ji sempat sambut aku daripada terjatuh.

'apa yang senior tu kata'tanya mi ji

'dia minta aku couple ngan dia aku tak tahu nak buat ape sekarang' kata aku yang kedua kawan aku ni dah buat reaksi terkejut.

' ko jangan sesekali terima dia bila ko terima dia ye memang dia layan ko baik tapi bila dia jumpa perempuan lagi cantik dari ko dia kan tinggalkan ko macamtu je itupun kalau dia dah puas dengan ko ,ko kene ingat nasihat aku ni' cerita mi ji dengan riak wajah yang sangat risau.

Aku pon berfikir kembali patutke aku terima dia atau tak benda mampu boleh difikirkan satu malam.

                            Bersambung....

Korang rasa hyo kyo patut terima tak lamaran haejin untuk jadi teman lelaki hyo kyo..

My secret storyWhere stories live. Discover now