הכירו את הדמויות החשובות

301 8 40
                                    

הכירו את הדמויות החשובות, האחים כמובן.

_____

שם מלא: מייקל סקופילד

מין: זכר

גיל (16+): 35

אופי (כמובן שהאופי יבנה של הדמות יבנה גם בהמשך): גאון, המשפחה לפני הכל, אמיץ, לא מפחד לקחת סיכונים. הוא מסוגל לראות פרטים קטנים מאד, סוג של מחלה מפוסט טראומה שהרוב משתגעים ממנה, וחלק קטנטן הופכים לגאונים - לדוגמא, אם תראו מנורה, הוא יראה כל בורג ובורג בה, את כל הדברים שהיא מורכבת ממנו.

חולשות/פחדים (אם יש): מפחד להיכשל, מפחד שהקרובים אליו יפגעו בכללי ובעיקר בגללו, ובנוסף לכך הוא חולה במחלה נדירה שאין לה תרופה.

מה הוא עשה? (יכול להיות שהוא רצח גנב, הכל): שוד בנק.

כמה שנים בכלא נתנו לו, וכמה נותרו לו? (יכול להיות גם מאסר עולם): נתנו לו 5 שנים, נותרו לו עוד 5.

כמה שנים הוא בכלא? (שימו לב להתאים את זה לגילו): יגיע בהמשך.

מראה (שימו לב שכולם עם בגדי הכלא, כך שאין אפשרות לכתוב בגדים): עיניים כחולות אפורות, שיער מגולח, כל פלג גופו העליון מלא בקעקועים. (אני אוסיף תמונה בסוף)

רקע: כאשר אביו עזב את משפחתו בחר מייקל לשנות את שם משפחתו לשם אמו - סקופילד, ולינקולן בחר להישאר עם השם בורוז.
לאחר מות אמם, כשמייקל ולינקולן היו בני 11 ו-15, לינקולן התדרדר לחיי פשע, בעוד שמייקל נשאר בבית הספר והפך להיות תלמיד מצטיין. עם זאת, לינקולן המשיך לדאוג למייקל ולכלכל אותו.
לינקולן, בהבינו את הפוטנציאל הטמון במייקל, לווה 90,000 דולר מאנשים בעולם התחתון, והעניק אותם למייקל בטענה שזה החצי שלו מכספי ביטוח החיים של אמם. הכסף הזה שימש את מייקל כשכר לימוד באוניברסיטה, ובזכות הכסף הזה מייקל הפך להיות מהנדס בניין.

הערות: מייקל ולינקולן אחים.

תמונה:

______

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


______

שם מלא: לינקולן בורוז

מין: זכר

גיל (16+): 39

אופי (כמובן שהאופי יבנה של הדמות יבנה גם בהמשך): פזיז, יגן על הקרובים שלו, נותן הרגשה של פחד (גם בגלל הגודל והשרירים שלו), היה מכור לסמים, והוא קשוח מאד.

חולשות/פחדים (אם יש): חולשות זה כסף וסמים, הם תמיד מיכרו אותו והוא רצה להשיג עוד. הוא מפחד שאחיו או בנו יפגעו, ושהאנשים שרוצים להרוג אותו ימצאו אותו.

מה הוא עשה? (יכול להיות שהוא רצח גנב, הכל): הפלילו אותו ברצח הנשיא.

כמה שנים בכלא נתנו לו, וכמה נותרו לו? (יכול להיות גם מאסר עולם): נתנו לו שנה ואז עונש מוות.

כמה שנים הוא בכלא? (שימו לב להתאים את זה לגילו): שנה.

מראה (שימו לב שכולם עם בגדי הכלא, כך שאין אפשרות לכתוב בגדים): עיניים כחולות אפורות, שיער קצוץ, ויגולח בהמשך (אתם תדעו מתי), מבנה גוף גדול, שרירי ומלחיץ, ופנים מעט עגולות בצורה מאיימת. (אני אוסיף תמונה בסוף)

רקע: כאשר אביו עזב את משפחתו בחר מייקל לשנות את שם משפחתו לשם אמו - סקופילד, ולינקולן בחר להישאר עם השם בורוז.
לאחר מות אמם, כשמייקל ולינקולן היו בני 11 ו-15, לינקולן התדרדר לחיי פשע, בעוד שמייקל נשאר בבית הספר והפך להיות תלמיד מצטיין. עם זאת, לינקולן המשיך לדאוג למייקל ולכלכל אותו.
לינקולן, בהבינו את הפוטנציאל הטמון במייקל, לווה 90,000 דולר מאנשים בעולם התחתון, והעניק אותם למייקל בטענה שזה החצי שלו מכספי ביטוח החיים של אמם. הבעיה היא שלינקולן לא הצליח להחזיר את הכסף והם רדפו אותו, ולבסוף הם הצליחו להפליל אותו ברצח נוראי.

הערות: מייקל ולינקולן אחים.

תמונה:

(זוהי תמונה אחרי הגלח שיעשה בפרקים הראשונים שיעלו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(זוהי תמונה אחרי הגלח שיעשה בפרקים הראשונים שיעלו.)

משחק תפקידים - החיים בכלאWhere stories live. Discover now