Ve sınıfa girdim. Gördüğüm kişi ile çook heyecanlanmıştım çünkü bu 3 yıldır görmediğim kuzenimdi. Onu görünce olduğum yerde kalakaldım. Heyecandan kalbim atmıyordu onu o kadar çok seviyordum kii onun için herşeyi yapardım.
Bu arada söylemediğim bir şey var kuzenim Cande halamın kızı ve bilmediğim bir nedenden dolayı halam Cande ye hakkını helal etmedi ve evlatlıktan reddetti.
Bu arada Cande bana halamın zoru ile iyi davranıyor gibiydi. Halam onu evden kovunca bana düşman gibi bir bakış atıp evden gitti. Ama ben onu canımdan çook seviyorum.
Bunların neden olduğunu düşünürken Cande de beni gördü ve kendime gelip gidip ona sarıldım ama o her seferinde ki gibi tek elini belime koyup evet evet canım benim dedi. Bunun Cande nin sarılmayı sevmediğini düşünürüm. Ama nedense bana bir tek böyle davanırdı ama bunu sorun olarak görmezsin hiçbir zaman hala da görmüyorum.
C; Evet evet canım benim.
K; Cande sen burada napıyorsun.
C; Okuluma geldim.
K; Çok mutlu oldum seni tekrar gördüğüme. Ve okulun da burada olduğuna çok şaşırdım aynı sınıfta olmamız Ayhh şaka gibi çook mutluyum.
Bunları söylerken heyecandan ellerimi öyle böle oynatıp duruyordum. Ama Cande tam tersine sadece bana gülüyormuş gibiydi bunu sorgulamadım çünkü onu çok seviyorum.
C; Evet evet bende bayağaa mutluyum.
Sonra kızlar yağni Valu ve Caro geldi. Onlarla Cande yi tanıştırdım.
C; Karol eski arkadaşlarından biri mi.
K; Hayır kızlar. Ahh tabi sizi tanıştırıyim. Bu Cande benim kuzenim ve bu kadar mutlu olmamın sebebi onu 3 yıldır görmüyorum.
V; Belli oluyor Karol heyecanının dan.
Hepimiz güldük. Evet tahmin ettiğiniz gibi Cande dışında.
C; Neyse ben sizi yanlız bırakıyim.
K; Hayır Cande sende burada kal.
C; Hayır Karol kantine inicem.
K; Peki ama çabuk olmaya çalış hoca gelicek birazdan.
C; Hı hı tamam.
Cande gitti. Ama sonra aklıma bir şey geldi halam bana kızar mıydı acaba onunla konuştum diye.
Yok yaa. Kızar kızar. Ama haberi olmazsaaa evet yaa haberi olmazsa nolur kii. Evet evet söylemiycem...
Sonra Cande geldi ve hemen arkasından Hoca geldi. Üniversite nin mesleğimizi elimize almak için önemli bir okul olduğunu ve hiç sıkı bir okul olmıycağını zaten tıp alanında labroxixs (kesinlikle uydurma değil) bölümünde okuycağımız için üniversitenin büyük bölümünü labaratuvar da geçiricez falan filan sonra tanışma faslı falan filan sonunda gidebiliceğimizi ama isteyenlerin okulda vakit geçirebiliceğini söyledi. Ben gidip Cande ile bir yerlerde buluşmak istiyordum.
Teneffüs falan yok tabiki hoca çıkmamız için izin verince kızlara veda edip direk Cande nin yanına uçtum diye bilirim. Ama Cande sınıftan çıktı ve merdivenlerden inmeye başladı hızlı gidiyordu ve bende patronun peşinden koşan asistan gibi peşinden gidiyordum.
K; Cande tekrar merhaba kuzen.
C; Evet evet Selam.
K; Sana bir şey sorucak tım.
C; Acelem var.
K; Allah aşkına kuzen bir beni dinle ne acelen var.
Bunu dediğimde merdivenlerin sonundaydık ve bahçeye indiğimizde bana dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DENEYİ...
Mystery / ThrillerYeni bir okul yeni arkadaşlar yeni maceralar hayatı çok sıkıcı ve sıradan olan Karol un hayatına bir anda büyük bir heyecan girer ve olacaklara siz de şahit olun ❤️❤️oylamayı unutmayın aşkolar❤️❤️😘