KAVGA 😠

211 28 45
                                    

Yorgun bir şekilde yatağıma yattım. Ve sabah oldu sabahın güzel ışıklarıyla uyandım. Şaka şaka alacaklı gibi kapının çalmasından uyandım.

Ve uyanır uyanmaz kapıya koşuyordum kii.

T; Yat yat Karol yat sen ben açarım sonuçta hizmetciyim yaağ ben.

K; Off Hala açıcaksan aç açmıycaksan ııı... Off işte açıcaksan sadece aç saydırma bana.

T; Tamam tamam yat sen.

K; Tamam.

Dedim ve geri yatıyordum kiii mesaj sesi geldi baktım Cande den dii.

Hiiiiiiii halı yuttuk diyor du kii.

C; Karol bu gün kapıyı açıcak mısın on saattir kapıdayım daaa 😣👿😠😠

OMG...

Kafamı kaldırdım kalkıp kapıdan baktım ve Halam merdivenden inmişti ve kapıya doğru ilerliyordu.

T; Ne acele ediyon geliyoz işte hani ne acelen var yağni alacaklı gibi kapıyı çalınca noluyor tabakaneye bok mu yetiştircen...

(Tabakaneye bok mu yetiştiren annemin sözü mesela misafirlikte anne artık gitsekmi annem; tabakaneye bok mu yetiştiren ne acalen var

Bu kitabı yazmakta sözleri ilen yardımcı olan anama sonsuz tşk lerini sunuyorum... anacım selamlar olsun)

Offff nolcak şimdi yaağ.

Aşşağıya indim Halam kapıyı açtı Cande de bıkmış bir şekilde kapıyı iktirdi kii geri elimle bastırıp kapattım.

Kapı ile Halamın ortasına geçtim

T; Kızım napıyosun çekilsene.

K; Olmaz Valla çekilmem

Diyip onu kapıdan uzaklaştırırken noldu tahmin edin.



(Lütfen aşşağıyı okumadan bu soruyu cevapla yın bölmüş olabilir.

Benim Ölümü gör cevapla )















Demekki kapıyı kapatamamışım...

Cande açtı ve hızlı bir şekilde şunları söyledi

C; YAAA KAROL ON SAATTİR KAPIDAYIM VE KAPIYI ÇALIYORUM HANİ UYKUCUSUN DA BU KADAR OLUR MU YAAĞ. AĞAÇ OLDUM KAPIDA GELEN GEÇEN BANA BAKIP NE YAAppıyooor bu kız... Diyor.

Sesini alçaltıp yavşça söyledi çünkü halam ı gördü tabii en korktuğum halam da onu gördü. Veeee başlıyoruz.

(Geçen bölümde dedim yaağ ((tabi unutmadıysanız sjjdjfj)) sonraki bölüm büyük... Var. İşte o kavga idi arkadaşlar...)

T; KAROOOL.

K; efendim... Hala.

T; BUNU AÇIKLA BU KIZ BURADA NAPIYOR.

K; ııı..şeyy o bur-

C; ASIL BANA AÇIKLA KAROL. BU KADIN BURADA NAPIYOR.

K; Şeyy halam bur-

T; SEN İSTEDİN DİMİ BURAYA GELMEYİ PİSLİK.

(kızın anasını onu içinden çıkaran kişi onu büyüten kişi bile böyle diyorsa benim içimdeki anti Cande sevgisini düşünün kuzikeri pandalarım)

C; HİÇTE BİLE KAROL DAVET ETTİ.

T; KAROL O KIZLA NASIL KONUŞURSUN SANA BUNU YASAKLAMIŞTIM AMA  SEN BUNU DİNLEMEYİP ONU EVİNE ÇAĞIRIYORSUN. ÜSTELİK BEN BURADAYKEN.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK DENEYİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin