Sabah kalkmaya alıştım çünkü annem bir surahı dolusu su döker o yetmezmiş gibi de döver."Teşekkür ederim annem uyuşuk kızına yardım ettin"demeyi unutmam."Uyuşuklanma üstünü giy ay bide bakıyo"dedi.Annem daha bi saniyo olmadı diyeli."Bir,iki,üç"dedim.Çünkü annem terlik atışına başladı.Dün tam on ikiden vurdu tam anlımın ortasından.Neyse annemin yaptığı tostu alıp okula doğru koştum çünkü saat 08:45 di ve on beş dakika geç kaldım.Okuldan sonra eve gitmezdim.Babamın yanına giderdim.Babam dağda yaşıyor çünkü annem babam küs.
"Baba!!" diye seslendim.Babam endişeli bir şekilde etrafında dönüyodu."Kızım çabık gel"dedi.Babam bilim adamı gibi bir şey çok şey araştırdı."noldu baba"dedim."Sana bassettiğim büyü kitabını açamıyorum"dedi."e"dedim."e si bu kitab bir kişi yi seçmiş ve o kişinin başına en büyük korkusu ve her an gelebilecek bir şey ama bu kitap ı bir büyücü kontrol etmekte seçilen kişiye her güç verilir büyücüğü yok etmesi için"dedi."Bendeyim sen açamadın o zaman ben deneyim"dedim.Babam içinden dua ediyodu çünkü başıma bişey gelmesinden korkuyodu.Açıldı kortum mu korkmadım mı bilemim çok kitap okudum.Dur bidakika hep kitap taki kız ölüyor.Hemde kahraman olarak.Ay bayılcam.
Baba bu kitap ı okurmusun."Okuyamam seçilen kişi okur sen göremezsin ama şuan sayfada bişey yazmıyo"dedi.Ben okumaya başladım."Bu bir büyülü kitap aman senin dediğin yerler a buldum efsanelere inanan bir cadı yapmış ama yanlışıkla üstüne büyü dökmüş."dedim"aha cadının yazdıkarı sevgili günlük ben tualete girdiğimde elimi asla yıkamam."dedim.ıyy."devamını anlat nedenmiş"dedi babam."Tamam çünkü su sihirli ona dokunursam büyücü olurum ve beni kurtar ama öldürme çünkü ben ölürsem dünya diğe bişey kalmaz"dedim."devamı. sen benim gücümü alır ve bütün insanlar ölür hayvan bitki kısacası her şey"dedim."Onu bulman lazım"dedi."Cadı büyücüye dönüştüğü nerden belli"dedim"Çünkü seni seçti dönüşmese neden seçsin "dedi babam.", Doğru ama korkuyorum" dedim."İlk korkma ağlama sinirlenme sakin ve mutlu ol ben ölirsem sen üzgünsen ben öldüm sen mutluysan ben hayattayım."dedi babam ağlamamı durduramayınca."ben öldüm"dedi babam.Babama bakıp güldüm "işte benim kızım" dedi.
Arkadaşlar yazım yanlışlarım ola bilir onun için özür dilerim.
Kitabıma oy ve yorum yaparsanız teşekkür ederim.
By.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ KİTAP (Bilim Kurgu)
Science FictionBir kız.Macera dolu hayatı.O büyülü kitap yüzünden.Hayatı maffoldu.Ama dünya kahramanıda oldu keşke o olsa... Sizi onun macera dolu hayatına davet ediyorum. Bu arada BİLİM KURGU'dur.