1 gün sonra, salı günü.
Sincap: JISOO ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLDU.
Sincap: OF JISOO N'APACAĞIM BEN?
Sincap: Hatırlamama ve anlamama ihtimali %3 falan.
Sincap: Hazır böyle bir şey olmuşken arkama bakmadan Meksika'ya mı kaçsam acaba?
Sincap: Hem şapka ve marakasları baya güzel, renkli renkli falan.Jikachu: Geri dönerken banada şapka ve marakas getireceksen olabilir.
Jikachu: Şaka bir yana hayır tabiki.
Jikachu: Ayrıca sabah sabah ne bok yedin?Sincap: Hani ben Jennie'lerin bahçeden lavanta çalıyordum ya, ama kötü niyetle değil.
Sincap: İşte bunlar köpek almış eve.Jikachu: Aha sıçtın işte|
|Sincap: E tabii köpekte beni tanımıyor, direk saldırdı bana.
Sincap: Yani tam olarak saldırmadı ama üstüme atlayıp yakalamaya çalıştı.
Sincap: Bir şekilde Jennie beni yakalamadan kaçtım ama bilekliğim düşmüş, herhalde köpek üstüme atlayınca onu falanda patisiyle koparıp düşürdü.
Sincap: Cidden tamda zamanıydı, daha dün Jennie'yle dışarı çıktığımızda farketti bilekliğimi hatta hakkında soru sordu.
Sincap: Hatırlamaması imkansız gibi bir şey.Jikachu: Al işte harbi sıçmış|
Al işt|
|
Jikachu: Belki farketmez ve gidip akşam falan alırsın gizlice yerden o görene kadar?
Jikachu: Anlarsada yapacak bir şey yok, açıkça açıkla neden yaptığını.Sincap: O farkedene kadar veya bu konuda benimle konuşana kadar iki dakikada açıklayayım diyeceğim ama sırf nasıl olsa öğrenecek diye açıkladığımı anlar.
Sincap: Zaten açıklamadığım için sinirli olacaktır birde bu şekilde kandırmaya çalışırsam iyice kötü olur.
Sincap: Sahi onu bayadır kandırıyordum zaten ama...|
Sahi onu bayadır kandırı|
|Jikachu: Aynen, en iyisi akışına bırak.
Sincap: Öyle yapacağım, sağol.
[Görüldü, 16:06]
•
Jennie köpeğinin havlamalarını duyunca büyük ihtimalle hırsızın geldiğini anlamış ve koşa koşa bahçeye çıkmıştı. Anlaşılan biraz geç kalmıştı çünkü hırsız ortada yoktu, tam oflamaya başlayacaktı ki yerde duran ve güneşin ışığı sayesinde parlayan bir şey dikkatini çekti. Yere eğilip bu şeyi aldı, bu bir bilezikti. Jennie bu tanıdık gelen bileziği incelemeye başladı, bir dakika içinde ise her şeyin farkına vardı. Bilezik Chaeyoung'un bileziğiydi, güvendiği ve arkadaşı olmaya başlayan Chaeyoung'un bileziği. Sinirine hakim olmaya çalışarak telefonunu çıkardı ve yazdı.Jen: Demek bahçemizdeki lavantaları çalan sendin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pools Of Lavender | Chaennie.
Fanfiction[TAMAMLANMADI ve şimdilik devam etmiyor]. Jennie: Demek bahçemizdeki lavantaları çalan sendin. - Texting, Kim Jennie x Park Chaeyoung. © Tüm hakları Jennie'nin lavanta bahçesinde saklıdır.