✔V O T E
✔C O M M E N T
✔S H A R EDh nk dkt dgn hari merdeka..so aq just terus sabar and sabar..
Time tu hari jumaat..bila Alleyya dh hbs tgs..aq n alleyya akn shopping dkt pagar dpn or blakng..
Entah knp hari tu aq tetibe nk shopping kt pagar blakng...
So aq n alleyya pegi la shopping jp kt pagar blakng sblm gi surau...
Aq beli air n nugget patu ddk dkt bwh pokok yg dkt dgn pgr tu..
Alleyya aq tinggal kn kt luar..sbb lembap sngt bayarnya...
Dye beli ***** (author tk ingt) n air.so kitaorng pn share ii la..
Ada la jgk aq n dye borak psl crush aq n namjachingu aq..(author tk ingt hee apa yg diborakkn tu)
Patu aq dgr ada bunyi bising kt luar..tp aq tk sure amenda..
Tiba ii aq cm dgr suara abg Syafiq kt luar.. aq tgk abg Syafiq msk sek n geng ii dye...
Guess what??my crush is here!!!!!aq cr gak kelibat dye nk usha.. tp cm tkde..
Patu alleyya pnggil aq
Alleyya:weihh Qaisara.. cer kau tgk tu..
Aq tgk je la..aq nmpk abg Aidil!!!!!!!arghhhh!!!!!!!😲😲
Inikah yg dikatakn ikut rasa hati ada hikmahnya??!!😳😳
Aq nk sngt dye pndng aq time tu..and last..dye pndng and wink kt aq!!!!!😲😲
I am dying huhuhu😳😳
Bila abg Aidil cm dh jauh skit...aq ikut je dye smpi kantin and tgk dye msk gim.
Aq ddk n aimi iman tasha aliya n alleyya kt situ..
Patu aq nmpk dye kuar gim balik n dye lalu kt laluan dye lalu td..
Aq ddk skt situ smbil tgk dye..patu dye lalu kt sblh aq and senyum+wink!!!!!😲😲
Aq dh meroyan cm org gila..alleyya just tabah je la ada member cenihh..
Soalan utk readers klau readers rajin jwb👇👇
1.prnh tk ikut rasa hati and ter jumpa crush kt situ??
2.tkpe ke klau dh ada namjachingu tp in the same time ada crush??
3.klau tkpe knp ekh??ke sbb namjachingu korg tkleh pakai??
Pendek je chap mlm ihhh..saja released tention update part conflict Amsyar n Alleyya...
Well cm biasa tekan natang chat box n natang bintang...and don't be a silent readers😉😉stay tuned yaa??!!
YOU ARE READING
^CRUSH TANPA SENGAJA^
Short StoryHa meh singgh baca story nih..kisah aq dgn crush aq yg agak miang..gab umur aq n dye agak jauh..dye 17 and aq 14 Kisah nih bermula dr 2019 smpi la ke skng nih..ada la tragedi ii yg membuatkn aq terus angau dgn dye yg tau je tau kisah aq dgn crush aq...