Başladığınız saati ve tarihi buraya bırakırmısınız?
*🪐 Size bir mesaj göndermek istiyor.
Tam uykuya hazırlanırken gelen bu mesaj ve onun tiz zil sesi bütün uykumu kaçırmışken içimden "Zaten bütün uykun gitti bak mesaja belki eğlenirsin biraz." diye geçirdim. Anlık bir kararla gelen mesajı açtım.
* Leğğnn canını yidiğim nasılsıın?
DORUK : Pardon da gecenin bu saatinde kimsin?
* Ah çikolatam soruya soruyla cevap verilmeeez ilk benimkini yanıtla sonra ben yanıtlarım senin sorunu.
DORUK: İyiyim, sen?
* Heh şöyle çikolatam çok iyiyim teşekkürler. Senin soruna gelirsek şuan kendimi açıklayamayacağım çünküü...
DORUK : Çünküü...
* Çünkü ben senin anoniminiiiimm ve anonimler kendini belli etmezleerr.
DORUK : Vay be ilk defa bir anonimim oluyor.
* Cidden mi? Bu kadar yakışıklıyken diğer kızların sana anonimlik yapmamasına şaşırdım doğrusu.
DORUK : Öyle işte. İlksin :)
* Bunu sevdiimm. Sen şimdi uyu yarın okul var geç kalma.
DORUK :Bir dakika yarın Cumartesi ve çoğu okullar tatil sanırım bizim okuldasın ya da çok iyi bir gözlemcisin, hangisisin?
* Dııııtt, üzgünüm buna cevap veremeyeceğim. İyi geceler. Seni seviyorum.
DORUK :İyi geceler.
Hepinize selaaam ilk kitaptan umarım güzel bir yere varırız bu yolda benimle beraber yürümenizi çok isterim. Şimdi size kitabın nasıl ortaya çıktığını anlatacağım. Şimdi şöyle benim bir kitap kurgum var senelerdir düşündüğüm ama o kitap ilk kitabım olucak ve biraz değişik bu yüzden pek kitleye sahip olamaz siz okurları bulamaz diye endişelendim. Aslında aklımda böyle bir hikaye yazmak hep vardı bir iki yakın arkadaşım da biraz gazlayınca ortaya böyle bir şey çıktı umarım beğenirsiniz.
Bir şey daha söyleyeceğim karakterlerimiz belli aslında ama ben onları şimdilik sizin hayal gücünüze bırakmak istiyorum.
Güzel günler güzel okurlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATÜRN /texting
Nezařaditelné🪐 Size bir mesaj göndermek istiyor. Aslında herşey bu bildirimle başlamıştı. Hayatımın en mükemmel günü olucağını ilerde anonimimin dünyam olucağını nerden bilebilirdim ki?