Medya; Dolunay'ın arabası
Alarmın şahane sesiyle ne kadar uyanmak istesemde kilit sesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda polis amca nezarethanenin kapısını açıyordu. Ayağa kalktım. Gözlerim Belinay'ı aradı. Bulamayınca dün akşamı düşündüm. Tabii ya dün son anda polislerden kaçmayı başarmıştı pislik. Ben maalesef yakalandığım için geceyi nezarethane de geçirmiştim. Polis amca kapıyı açınca dışarı çıktım. Ahh nasıl unuturum yaa kalın kafam benim bugün yeni okulumun ilk günü Ateş kolejine başlıcaz. Belinay ile. Hemen eve gidip üstümü değiştirmem lazım. Okula bi gidelim Belinay'a da hesap sorucam. Arabamı evin garajında unuttuğum için hemen bi taksi çevirdim ve eve gittim. Kapıyı yumruklamaya başladım.
" BELİNAY AÇ ŞU LANET KAPIYI DAHA KALKMADIN MI SANA İNANAMIYORUM YAA nasıl unutursun bugün okulun ilk gü- "
Lafımı tamamlayamadan Belinay girdi görüş açıma saçları dağılmış tipi desen yok olmuş. Uyku mahmuru sesiyle
"Dolunay geldim işte kızım ne bağırıp duruyosun ve birde okulun ilk günü derken"
Kapıda konuştuğumuzu fark edince
"Belinay önce içeri geçmeme müsade edersen" diyip omzuna çarparak içeri geçtim.
"Ahh kızım yavaş ya omzumu çürüttün"
Belinay da arkamdan söylene söylene peşimden geldi."Ya Belinay mal mısın diye sormıycam çünkü mal olduğunu biliyorum. Neyse konumuz bu değil. Kızım biz okuldan atıldık ya hani" söylediklerimi idrak etmesi için bir kaç saniye sustum. Anladığını belirten mırıltılar çıkardığında konuşmama devam ettim.
" Hah işte bugün yeni okulumuzun ilk günü Ateş kolejine gidiyoruz. Hazırlanmak için yarım saatin var fırla odana" ben böyle diyince merdivenlerden uçarak odasına gitti. Bende Belinay'a uyarak odama gittim. Hesap sormayı unuttum yaaa. Neyse okulda sorarım. Önce banyoya gidip soğuk suyla duş aldım. Dolabımın karşısına geçip ne giyebilirim diye bakındım. Siyah göbeğimi oldukça açıkta bırakan bir büstiyer altınada siyah kısa şort giydim. Dudagıma bordo rujumu sürüp hafif koyu makyaj yaptım. Dudağıma ve burnuma gümüş piercinglerimi taktım. Aynanın karşısına geçip saçlarıma baktım. Saçlarım bel hizamda simsiyah sonlara doğru lacivert oluyordu. Beni aynadan ayıran Belinay'ın o cırtlak sesi oldu.
" Dolunay 2 saattir seni bekliyorum hadi zaten geç kaldık bari 2. derse yetişelim. "
" Tamam be bağırma geldik. "
Merdvenlerden inip Belinay' ın yanına gittim. Beni görünce uzun bir ıslık çaldı.
" Her zamanki gibi yakıyosun."
" Sanki sen benden farklısın. "
Birlikte kapının yanında olan askılıktan deri ceketlerimizi alıp dışarı çıktık. Belinay'a dönüp
"Burda bekle arabayı alıp geliyorum." dedim. O sadece kafa sallamakla yetindi. Garaja gidip bebeğimi aldım. Belinay'ın önünde durdum. O hâlâ mal gibi dikilmeye devam edince göz devirip ona seslendim.
" Şışt Belinay davetiye mi bekliyosun atla hadi"
"Tamam Dolunay kızma geldim işte"
Belinay arabaya binince son sürat sürmeye başladım. Okula gelince arabayı drift çekerek park ettim. Belinay ile aynı anda arabadan indik. Herkes dışarıdaydı galiba 1. ders bitmiş tenefüsteler.
' Tebrik ederim ya nasıl bildin'
'Sen bi sussana iç ses hem sen nerdesin bu aralar hiç konuşmuyosun'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Hükmeden Kız
Teen FictionBir kız düşünün adı ne kadar beyaz ise soyadı da o kadar karanlık. Önünde hayatını etkileyecek iki seçenek vardı. Ya adı gibi her tarafa ışık saçıp iyilik meleği olacaktı ya da her tarafa korku salıp ölüm meleği. O tereddüt bile etmeden kendi kan i...