Karakol Bölümden Kesit

28 5 3
                                    

Multimedya;Dolunay'ın kavgaya giderken ki giydikleri.

Belinay ile buluşacağımız yere tam vaktinde geldiğimde hâlâ öğrendiklerimin şokunu yaşıyordum.

"Dolunay al çakını."

"Polisler gelirse diye çakımızı vereceğimiz çocuk nerde?"

"Burdayım abla."

"Bak çocuk polisler gelirse biz sana çakıları vereceğiz sende bizim evi zaten biliyorsun her zaman koyduğun yere koyacaksın anladın mı?"

"Anladım abla."

Çocuk terk edilmiş binanın içine girdiğinde Belinay'a döndüm,

"Eee pataklayacağımız dingiller nerde?"

"Az sabret buluruz birilerini."

"Off peki."

Belinay ile birlikte yaklaşık 10 dakika bekledikten sonra 4 sarhoş adam karşımıza geçip,

"Pişşt güzellikler naber?"

"İyi valla ne olsun bizde dövecek birilerini arıyorduk. Şansımıza siz denk geldiniz."

Ben bunları söyledikten sonra bizim ikin katımız olan adamlar sırıtmaya başladılar.

Belinay bunların sırıtmasını görmesiyle  karşısındaki adama yumruk atması bir oldu. Belinay başlayınca kavgaya bende başladım.

Ben karşımdaki adamın bacak arasına tekmemi geçirirken Belinay tekme ve yumruklarını iki adama karşı konuşturuyordu.

En sonda bütün adamlar yerde kıvranırken,

"Evet Belinay şimdi en eğlenceli kısım geldi." Dedim ve çakımı çıkartım.

Belinay benim çakımı çıkardığımı görünce kendisi de çıkarttı.

Adamın karnına oturup kollarına çizikler atmaya başladım. Adamın kollarıyla işim bittiğinde -sadece kollarına çizik atıyorum çünkü ölmelerini istemeyiz- diğer adama geçtim.

O adamında sırtına K.H. harflerini kazıdım Çünkü ben sokakların Kara Hançeriyim. Benim ikinci ismim gibi bir şey oldu. Belinay'a baktığımda o da ilk adamın kollarına çizik, ikinci adamın sırtına ise F harfini kazımıştı. Bende ona hep Fırtına derim.

Polis sirenlerinin sesini duyduğumuzda çocuk yanımıza gelerek çakılarımızı alıp gitti.

Belinay ve bende koşmaya başladık. Çok fazla ileriye koşamadan polis Burak Amcanın sesi duyduk ve durmak zorunda kaldık.

"Belinay ve Dolunay olduğunuz yerde kalın. Ve yine mi siz ya?!"

Karanlığa Hükmeden KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin