Bölüm 1

102 6 3
                                    

Tzuyu'nin ağzından:
5 yıl sonra tekrardan evimin önündeydim. Ne kadarda özlemiştim. Arabadan inip bahçeye girdim. Minhyuk oradaydı.

Oyun oynuyordu. Beni gördüğünde "anne" deyip koşmuştu bana. Beni tanımasına çok şaşırmıştım. Bebeken bırakmıştım onu. Kucağıma aldığım da kokusunu doya doya çekmiştim içime.

Kapı açılmıştı Tae şaşkın gözlerle bize bakıyordu. Gözlerinde çok garip duygular vardı. Nefret aşk ve sorgulu dolu gözlerle bakıyordu bana.

Minhyuk:Babam demişti geleceğini. Bir daha gitmeyeceksin degilmi?

Tzuyu:"Ağlayarak" hayır annecim demiştim.

Tae:İçeri girelim mi?

İçeri girdiğimizde 4 yaşların da bir kız çocuğu girmisti.

Minhyuk:MinRae bak annem geldi.

MinRae:Resimlerde ki kadar güzelmiş sin ajumma.

Tzuyu:Sen Jihyo'nun kızısın dimi.

MinRae:Evet.

Minhyuk:Hadi oynayalım. Yeni oyuncaklar aldı babam bana. Sana hediyem de var.

Koşarak odaya çıkıp oynamaya başladılar. Tae evdeki hiçbir şeyi değiştirmemisti. Minhyuk da beni resimlerden tanımış olmalı.

Tae beni odaya çıkarıp kapıyı kitledi. Sakin gözlerle bana baktı.

Tae: Neden bizi bırakıp gittin?

Tzuyu: Sebeplerim vardı.

Tae: Ne gibi sebepler!? "Bağırmaya başladı"

Tam bu sırada kapı kolu oynamaya başladı .Tae kapıyı açıp Minhyuk'a baktı.

Minhyuk: Baba neden bağırıyorsun?

Tae: Bağırmıyorum babacığım. Hadi sen git MinRae ile oyna.

Yazar notu:
Bölümü beğendiniz mi?
Yb  2 gün sonra.

𝓣 𝓪 𝓮 𝓣 𝔃 𝓾 : 𝓢 𝓸 𝓷 𝓼 𝓾 𝔃 𝓪  𝓴 𝓪 𝓭 𝓪 𝓻 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin