Tzuyu'nin ağzından
Minhyuk gittikten sonra Tae yanıma geldi ve tekrar "bağırarak" neden gittin diye sordu. Bende ona karşılık "bağırarak" sana söyleyemem dedim. Tae ise sinirli bir şekilde kapını çarpıp gitti. Bende ilk iş odadan çıkıp Jihyo'nun yanına gittim. Onu özlemiştim. Kapıyı çaldığımda kapıyı Yoongi açtı ve beni içeri davet etti . Jihyo mutfakta yemek yapıyordu. Beni görünce sevinçle üzerime atladı ve sarıldı.Jihyo: Ah. Seni çok özledim.
Tzuyu: Bende seni.
Jihyo: İyi misin?
Tzuyu: Daha iyiyim.
Jihyo: Tae seni görünce ne tepki gösterdi?
Tzuyu olanları anlatır.
(Üşengeç yazar vol 1)Jihyo: Seni özlemiş olmalı.
Tzuyu: Gözlerinde garip duygular vardı.
Jihyo'nun ağzından
Tzuyu'ni çok özlemiştim. Tae'de onu gerçekten çok özlemişti ama içinde hala çok büyük bir öfke vardı. Biz konuşurken içeri MinRae girdi.MinRae: Anne bak Minhyuk'un annesi geldi. O gerçekten çok güzel.
Hepimiz bu söylediğine güldük.
Tzuyu: Teşekkür ederim MinRae. Sende çok güzelsin.
Jihyo: Ama sen bana herkesten daha güzel olduğumu söylemiştin noldu şimdi?
MinRae: ııı.... şey...
MinRae'nin bu halime ikimizde güldük. MinRae ise kızarmıştı.
Tzuyu'nin ağzından
Akşam olunca eve geldim. Beni Minhyuk karşıladı. Evimi özlemiştim.
Minhyuk: Anne bu akşam benimle uyurmusun?
Tzuyu: Tabi ki.
Tae'nin ağzından
Tzuyu'ni çok özlemiştim ama ona çok öfkelidim. Bizi öylece bırakıp gitmişti ama şimdi hiç bir şey olmamış gibi geri dönmüştü. Bizi bırakıp gitmesini gerektiren o sebebi çok merak ediyordum ama bir türlü söylemiyordu. En iyisi onunla tekrar konuşmak.Tae: Seninle biraz konuşa bilir miyiz?
Tzuyu hiç bir şey söylemeden beni takip etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓣 𝓪 𝓮 𝓣 𝔃 𝓾 : 𝓢 𝓸 𝓷 𝓼 𝓾 𝔃 𝓪 𝓴 𝓪 𝓭 𝓪 𝓻
RomanceBırakıp gitmişti bizi ve 5 yıl sonra hiçbir şey olmamış gibi geri gelmişti.....