🍪

120 32 60
                                    

Eveeet ship hikayesi olmasını planladığım ama konusu gereği birazcık değiştirdiğim mini hikayeye hoşgeldiniz^^

İyi okumalarr🍰

-

Bir zamanlar kasabanın birinde yaşayan yaşlı bir Keonhee varmış.

Bir gün yaşlı Keonhee, öğle saatlerinde farklı bir yemek yapmak istemiş ve kendini mutfağa atmış.

Düşünceleri ile boğuşurken aklına pek de yapmadığı ama yapar ise güzel olabilecek bir tarif gelmiş.

Zencefilli kurabiye adam

Bu dahiyane fikir ile hemen malzemelerini kontrol edip gri mutfak tezgahına dizmeye başlamış.

En sevdiği şarkı olan 'Yes or Yes'i mırıldanırken bir yandan da hamuru çırpıyormuş.

Malzemeler iyice karıştığını hamurun katılaşmasından anlamıştı yaşlı Keonhee.

Yaşlı Keonhee, katılaşmaya başlayan hamurunu fırın tepsisine koyduktan hemen sonra hamura adam şeklini vermeye başlamış.

Adamı bir yandan minik gözlüğü ile inceliyor bir yandan da şekil almış mı diye kontrol ediyordu.

Hamur şeklini aldıktan sonra eldivenlerini taktı ve hamurunu heyecanla fırına verdi. Beklerken şarkısını söylemeyi de eksik bırakmıyordu.

Hamurun piştiğinden emin olduğu sırada onu fırından çıkardı, yaşlı Keonhee.

Fırın tepsisini tezgahına tekrar bıraktı ve kurabiye adamını inceledi.
Daha sonra kurabiye adamına 2 kuru üzümden bir çift göz, renkli kremalardan saç ve kıyafetini, renkli şekerden minik bir burun ve kıyafet detayları ekledi.

Tekrar adamı inceledi ve konuştu;

'Hmm, sanki bir şeyler eksik gibi ama anlayamıyorum.'

Minik gözlüğünü tekrar düzeltip camlarını temizleyince neyin eksik olduğunu fark etti.

'Tabii ya, ağzı yok'

Yaşlı Keonhee eline gıda boyası ile renklendirdiği kremalardan kırmızı olanı aldı ve adamına bir ağız çizdi.

"Teşekkürler!"

İlk başta sesin nereden geldiğini anlamayan yaşlı Keonhee etrafına baktı ve bir şey göremedi.

"Baksana yaşlı adam!"

Kafasını hafifçe aşağı indirdiğinde neye uğradığını şaşırmıştı.

'N-nasıl olur s-sen konuşuyorsun!'

Kurabiye adam birden ayağa kalktı ve koşmaya başladı.

"Evet konuşabiliyorum ve ayrıca koşabiliyorum da!"

Kurabiye adam mutfak tezgahından atladı ve koşmaya başlamadan önce konuştu;

"Çünkü ben Zencefilli Kurabiye Woong'um"

"Çünkü ben Zencefilli Kurabiye Woong'um"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım beğenerek okumuşsunuzdur.

Yorum yapmadan geçmeyin lütfen^^

Diğer bölüm yakında ;')

The Gingerbread Man√ | Oneus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin